Ingeborg Bijdevaate

Ik heb deze opleiding als zeer nutteloos ervaren. Helaas was mij vertelt dat ik een training zou gaan volgen om in te kunnen springen op beter feedback geven en een duidelijkere communicatie. Ik heb deze opleiding als zeer nutteloos ervaren. Helaas was mij vertelt dat ik een training zou gaan volgen om in te kunnen springen op beter feedback geven en een duidelijkere communicatie.

Helaas was dit niet het geval. Deze training is leuk voor als je langer met mensen kan communiceren door ze te kunnen lezen. De dingen die verteld zijn zijn niet bruikbaar bij adhok situaties en in mijn geval dus nutteloos.

Ik ben gebleven in de hoop toch nog iets op te kunnen steken in de laatste dagen, de eerste dag was meer een therapie sessie.

Mooie training met fijne mede cursisten en een fantastische trainer! Ik heb veel van opgestoken. Bedankt!

Bram Sonneveld

Mijn ervaringen zijn positief!De cursus zat goed in elkaar en werd op een prettige manier gegeven

Professioneel en educatief

Het is leerzaam en nuttig geweest. Het heeft mij meer inzicht gegeven in bepaalde situaties, oefeningen waren geweldig.

Dorien van Doeveren

Plata is toegankelijk en heeft experts in dienst die kennis van zaken hebben. De trainers kijken vanuit het programma ook naar de behoefte van de groep/cursist. Dit maakt dat je als cursist gezien... Plata is toegankelijk en heeft experts in dienst die kennis van zaken hebben. De trainers kijken vanuit het programma ook naar de behoefte van de groep/cursist. Dit maakt dat je als cursist gezien wordt.
Een verbeterpunt is de communicatie van- en versturen van het lesmateriaal. Dit verliep tijdens mijn training wat chaotisch en was niet helemaal duidelijk.

J. Stuut

Overwegend positief. Zeer kundige leiding. Mooie opdrachten. Respectvol. Mooie locatie (Zwolle).

Ron van Meel

De TA-knop is aangezet en gaat niet meer uit. Ik heb genoten van de stof, van de voortreffelijke trainers, heldere uitleg, van het mooie gebouw, van de medestudenten, de opdrachten en de lekkere... De TA-knop is aangezet en gaat niet meer uit. Ik heb genoten van de stof, van de voortreffelijke trainers, heldere uitleg, van het mooie gebouw, van de medestudenten, de opdrachten en de lekkere lunches.
Wel tijdig de 'readers' toesturen, niet een week van te voren. Feedback in de groep hoe de intervisie verlopen is of even per groepje een half uurtje evaluatie met een trainer, daar komen dan vast weer tips uit.
Dank je wel en tot de volgende keer!

Dit was mijn eerste ervaring met Plata en dat is goed bevallen

Heel prettig!