Fijne trainers, leuke groep, goede opzet van de cursus. Kortom tevreden.

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik hier NLP opleiding gevolgd en ik heb er nog steeds geregeld profijt van. Dat kan je van de meeste trainingen niet zeggen. Prettige docenten, fijne omgeving en vooral... Ongeveer 3 jaar geleden heb ik hier NLP opleiding gevolgd en ik heb er nog steeds geregeld profijt van. Dat kan je van de meeste trainingen niet zeggen. Prettige docenten, fijne omgeving en vooral erg leerzaam.

Monique Hopman

Ik heb de training 'Veranderen met Transactionele Analyse' mogen volgen bij Plata. Van organisatie tot inhoud en facilitair is alles tot in de puntjes geregeld. Daarnaast de niet minst belangrijke... Ik heb de training 'Veranderen met Transactionele Analyse' mogen volgen bij Plata. Van organisatie tot inhoud en facilitair is alles tot in de puntjes geregeld. Daarnaast de niet minst belangrijke is er écht oog voor iedere deelnemer!

Vriendelijke docenten. Professioneel

Prettige leeromgeving waar voldoende ruimte is voor persoonlijke leerdoelen.

Ik heb de practitioner NLP twee jaar geleden bij jullie afgerond

Marijke den Boer

Prima bedrijf, goed locatie

Wat direct opvalt is de persoonlijke benadering en sfeer die zowel het pand als de medewerkers uitstralen. Geen massale 'leerfabriek' maar een ontspannen omgeving.
Ook was er ruimte en...
Ook was er ruimte en aandacht voor vragen. Veel opgestoken van de opleiding en docent Rob, ook leuke interactie met medecursisten.

W. Eskes

Ik vond de training zeer afwisselend en bijzonder leerzaam. De trainer (Rob) vind ik deskundig. De prijs - kwaliteit verhouding vind ik heel goed! De eerste trainingsdag keek ik er wat vreemd van op... Ik vond de training zeer afwisselend en bijzonder leerzaam. De trainer (Rob) vind ik deskundig. De prijs - kwaliteit verhouding vind ik heel goed! De eerste trainingsdag keek ik er wat vreemd van op dat er geen lunch inbegrepen was, maar in de omgeving van Plata is voldoende gelegenheid om te lunchen. Wijs van Plata dat zij zich bezighouden met hun core business!

Ingeborg Bijdevaate

Ik heb deze opleiding als zeer nutteloos ervaren. Helaas was mij vertelt dat ik een training zou gaan volgen om in te kunnen springen op beter feedback geven en een duidelijkere communicatie. Ik heb deze opleiding als zeer nutteloos ervaren. Helaas was mij vertelt dat ik een training zou gaan volgen om in te kunnen springen op beter feedback geven en een duidelijkere communicatie.

Helaas was dit niet het geval. Deze training is leuk voor als je langer met mensen kan communiceren door ze te kunnen lezen. De dingen die verteld zijn zijn niet bruikbaar bij adhok situaties en in mijn geval dus nutteloos.

Ik ben gebleven in de hoop toch nog iets op te kunnen steken in de laatste dagen, de eerste dag was meer een therapie sessie.