9.5/10

Kleed gekocht om cadeau te doen, helaas viel t niet in de smaak. Mocht zonder probleem retour en aankoopbedrag werd snel teruggestort.

Snelle reactie op vraag naar de exacte afmeting van het kleed, de lengte werd apart nagemeten.

Amber Martensen

Prettige ervaring. Ik kreeg keurig een persoonlijke mail dat een kleed wat later zou komen en dat kwam precies op de beloofde dag.

Ik vind het ruime assortiment goed betaalbaar en voor elk wat wils.

Nee, geen verbeterpunten.

Mooi kleed. Goede kwaliteit. Keurig verpakt geleverd met een leuk persoonlijk kaartje.

Henny Nauta Drop

Ik zou het iedereen aan bevelen wat een service.

Snelle levering.

Perfect, snelle behandeling van mijn bestelling

Karen Denkers

Ik heb nu voor de tweede keer een vloerkleed hier besteld. Ik ben er heel content mee. Mooie kleden voor buiten, erg makkelijk in onderhoud. Kortom: een aanrader!!

Mooie collectie vloerkleden voor buiten!!

Misschien collectie uitbreiden met wat accessoires in dezelfde style als het kleed zelf. Poefjes, kussens en lantaarns etc . Iets meer uitbreiden .

Miranda

Super bedrijf

Hele snelle goede service
Het kleed is ook hoe het op de foto staat

Prima!
Snelle levering.
Leuk kleed.

Bij het kleed zat een leuke kaart!

Vlotte vriendelijke afhandeling. Leuk persoonlijk kaartje bij product toegevoegd.

Kleed wordt exact zo afgeleverd als op de foto op website te zien is.

Hanneke

Goed lopende afwikkeling van de bestelling en een vlotte levering . De produkten waren netjes en zorgvuldig verpakt.
Heel leuk vonden wij de handgeschreven postcard van Jane die erbij zat....

Duidelijke website, mooie foto's.

wij hebben besteld via casaquente en kregen een beoordeling aanvraag van plastic vloerkleden, we kenden dit helemaal niet. onze beoordeling geldt voor casaquente de andere site hebben we (nog) niet bekeken.