9.5/10

Snel, prettig, helemaal goed!

handgeschreven boodschap op de bon

Elly van Wieren

Fantastisch

Mikki

Erg mooie spullen en ruime keuze in buitenkleden! Snelle verzending dus super tevreden klant.

Goede product beschrijving, aparte kleden en snelle levering.

Ik vond het lastig om de site te vinden. Ik was opzoek naar buitenkleden, maar kreeg niet meteen deze leuke site!

Goede ervaring, snel geleverd en ruime keuze

Keuze en snelle levering

Nvt

Persoonlijke en snelle levering

Suzanne Aarnoudse

Inmiddels een 2e keer besteld bij Plasticvloerkleden en ben erg tevreden over het kleed en de kwaliteit.
Levering na paar dagen.Jammer alleen dat je geen update ontvangt over wanneer het...

Leuk dat de kleden gemaakt worden in landen zoals Marokko, India,Senegal en de Ivoorkust en onder eerlijke omstandigheden! Die informatie zou zelfs nog uitgebreider mogen op de website.

Op de website staat :Snelle levering - Voor 15.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden, dat klopt dus in mijn geval niet Had op zondagavond besteld, bestelling kwam woensdag erna binnen, een update over voortgang bestelling zou prettig zijn als er niet geleverd wordt conform de levering die aangegeven wordt op de website.

Rob

Veel keuze en variatie in afmetingen

Ursula Monteiro

Al meerdere keren vloerkleed besteld, voor mijzelf en als cadeau voor vrienden. Goede website, mooie kwaliteit kleden en snelle levering, top!!

Duidelijk bestelproces via website, krijgt direct ontvangstbevestiging en overzicht van je bestelling en snelle levering.

R Harder

Snelle levering, superblij met mijn kleed!

Ingrid rademaker

Al meerdere keren een plastic vloerkleed besteld

Persoonlijk

Hoeft niet