Ana Mata Ribeiro

Uitstekende online service, met trackinginformatie altijd up-to-date. De levertijd was zeer goed en de planten, zeer sterk, waren in een zeer goede staat, net als de bloemen. Ik ben zeer tevreden en...

Krachtige planten

Ik hou echt van orchideeën. Maar mijn passie is voor Paphiopedilum. Daarom zou ik graag toegang hebben tot meer variëteit van dit soort orchideeën, omdat er op uw site slechts drie zijn (Maudiae Femma, BlacK Jack en Paphiopedilum Amerikaanse hybride.

Civiel Technisch Buro

Ruime keuze, goede kwaliteit en aantrekkelijk geprijsd

Kwaliteit producten

Leverantie kwam later ivm kerstdrukte PostNL

Vermeiren antoine

Snelle service product is heel goed aflevering oke

Fab

Satisfaction au rendez-vous !

Qualité du colis, qualité du produit !

Ben daar heel tevreden over. Knappe, juiste en snelle service !!!

Positief. Goede planten, goed verpakt.

Duidelijke website. Goede verpakking, planten komen zonder beschadiging aan

Ik kreeg de indruk dat levering de volgende dag was. Wellicht vermelden wanneer wat wanneer bezorgd wordt.

Patrick De Leeuw

Mooie planten zoals beschreven en zoals op de foto's. Verzending binnen de vooropgestelde tijd.

Prima ervaring, geen wanklanken

Er staat dat de volgende dag bezorgd zou worden . Het was de dag erop. In dit geval niet zo erg. Was nog net op tijd voor opening. Maar kan vervelende situatie opleveren.
En misschien om het de klant makkelijk te maken wat de hoogte betteft van de plant een standaard herkenbaar voorwerp noemen met die hoogte. Ik had geen meetlint bij de hand toen ik bestelde

Mooie planten, snel geleverd, goed verpakt