Levering
Communicatie

L.M Vaandering

Erg blij met Plantbezorgd! De planten waren er razendsnel, supergoed en duurzaam verpakt en zagen er zeer gezond uit!

A. van den Broek-Ras

Super mooie en goede planten voor weinig geld, kwaliteit van de planten is zeer goed, snelle levering! Heb nu twee keer besteld en beide keren heb ik als zeer goed ervaren! Een echte aanrader.

Birgit

Zeer goede online planten webshop! Ik zou voorheen niet direct gedacht hebben aan online planten kopen. Maar na verschillende lokale winkels gecontacteerd te hebben die niet hadden wat wij wouden,... Zeer goede online planten webshop! Ik zou voorheen niet direct gedacht hebben aan online planten kopen. Maar na verschillende lokale winkels gecontacteerd te hebben die niet hadden wat wij wouden, dan maar eens plantbezorgd.nl geprobeerd en dat is ons nu al verschillende malen goed bevallen. Steeds komen de planten goed verpakt toe en mocht er al eens een blaadje of takje kapot zijn dan komt dat eerder door het transport, maar zeker niet door de goede verpakking. Vragen worden ook steeds zeer snel beantwoord en de levering gebeurt ook altijd zeer snel, soms na een dag, soms na 3 dagen. Ik koop voortaan geen verlepte plantjes meer in de lokale winkel.

Reactie PlantBezorgd.nl:

Gefeliciteerd Birgit, met je review in de maand juli heb je het volledige aankoopbedrag teruggewonnen. ik heb het bedrag inmiddels teruggestort op je rekening. Veel plezier van de planten!
Bart

Frank Vliegenberg

Alleen maar positief!

Chantal

Fantastische webshop met een ruim aanbod aan planten!
Fantastische webshop met een ruim aanbod aan planten!
We hebben ondertussen al enkele keren planten besteld en de planten zijn steeds in zeer goede staat en worden steeds goed verpakt op een ecologisch verantwoorde manier. Heb je vragen, dan worden die steeds zeer snel beantwoord. Doe zo voort!

Natalie Cleton

Top! Snel en netjes verpakt! Ook mooie selectie

Marco Gerritsen

Twee soorten planten besteld.
Eén soort kennelijk aan het einde van het seizoen, maar ook aan het einde van zijn latijn. Planten waren nog net niet opgedroogd.
Tweede soort was behoorlijk...
Twee soorten planten besteld.
Tweede soort was behoorlijk klein. Vermeld zoiets op de site of vraag meer geld voor een plant. Niet dat ik twee stekjes krijg die waarschijnlijk de winter niet eens overleven.
Voor het geld een teleurstellende bestelling

Reactie PlantBezorgd.nl:

Bedankt voor je feedback Marco,
Bedankt voor je feedback Marco,
Wij geven op de productpagina, in het winkelmandje, op je factuur en op je pakbon de hoogte bij levering aan. Wellicht heb je hier overheen gekeken. Mochten wij twijfelen aan de gezondheid van een plant dan leveren wij hem niet uit. In deze tijd van het jaar kan het dus zo zijn dat planten op de kwekerij worden teruggeknipt om ze van onderuit bossiger te krijgen, dit betekent niet dat ze dood zijn. Daarnaast heb je 2 maanden groeigarantie, dus mochten ze onverhoopt niet aanslaan dan blijven wij bereikbaar voor je. Mocht je hier nog vragen over hebben, stuur ons dan gerust een email op info@plantbezorgd.nl.
Groeten Bart

Erik Meier

Ik was aangenaam verrast over de aflevering van mijn bestelling. Ondanks dat het erg warm was, waren de planten in prima conditie aangekomen.

Libens Rennen

Zeer vriendelijk / Snelle levering / Mooie en verzorgde planten

Mie Wouterse

Super snelle bezorging en heel goed ingepakt.