Levering
Communicatie

Steven Heirman

Ik kreeg vóór levering een telefoontje met het voorstel om een kleinere potmaat te leveren omdat de planten in grotere potmaat nog te klein en onvolgroeid waren naar de zin van plantbezorgd. Het... Ik kreeg vóór levering een telefoontje met het voorstel om een kleinere potmaat te leveren omdat de planten in grotere potmaat nog te klein en onvolgroeid waren naar de zin van plantbezorgd. Het prijsverschil werd gecompenseerd door ofwel extra planten, ofwel creditering. Zeer correcte en vooral klantvriendelijke benadering, nog nooit meegemaakt bij on line bestelling.

Heel mooi en vooral kwalitatief (plantjes mooi volgroeid en netjes in bloei) plantgoed dat ik bij lokale leveranciers nog nooit gevonden heb (zeker niet aan zo'n scherpe prijs).

De eco-vriendelijke verpakking (planten liggen in een strobed ipv tussen plastic) is heel efficiënt en fijn (en ons konijn kon dat ook heel erg appreciëren :-))

J.v.d.Werf

Zeer tevreden over de snelle levering van een mooi product

P.M.Dijkstra-van den Herik

Planten zagen er piekfijn uit, goed ingepakt (heb het wel eens verschrikkelijk erg meegemaakt)

C.Baars

Prettig bedrijf: duidelijke en snelle communicatie en goed verpakte mooie planten

Jaap Greijdanus

Planten staan er fris bij.

Mirjam

Snelle bezorging van mooie planten

Keuken van Opa

Planten waren groter en hadden een goede beworteling

franca bernts

Planten zijn prima