Levering
Communicatie

Irma Sterrenburg

Jolanda vd Klooster

Snelle levering. Mooie tuinplanten.
Super verpakt.

Elly Elders

Keurig netjes bezorgd. Planten zien er goed uit. Perfect!!

Sjoukje Drenth

Plantjes zagen er fris uit. Nu genieten.

I. de Vos

Mooie plant, goed verpakt en snel geleverd! Per mail keurig op de hoogte gehouden over de levering van mijn bestelling.

Daisy van Gestel

Super tevreden! Snel en zeer netjes verpakt geleverd gekregen. Het was de eerste keer dat ik bij PlantBezorgd besteld heb maar ik ga het zeker blijven doen en vooral ook aanraden bij anderen! Top!

L.M Vaandering

Erg blij met Plantbezorgd! De planten waren er razendsnel, supergoed en duurzaam verpakt en zagen er zeer gezond uit!

A. van den Broek-Ras

Super mooie en goede planten voor weinig geld, kwaliteit van de planten is zeer goed, snelle levering! Heb nu twee keer besteld en beide keren heb ik als zeer goed ervaren! Een echte aanrader.

Birgit

Zeer goede online planten webshop! Ik zou voorheen niet direct gedacht hebben aan online planten kopen. Maar na verschillende lokale winkels gecontacteerd te hebben die niet hadden wat wij wouden,... Zeer goede online planten webshop! Ik zou voorheen niet direct gedacht hebben aan online planten kopen. Maar na verschillende lokale winkels gecontacteerd te hebben die niet hadden wat wij wouden, dan maar eens plantbezorgd.nl geprobeerd en dat is ons nu al verschillende malen goed bevallen. Steeds komen de planten goed verpakt toe en mocht er al eens een blaadje of takje kapot zijn dan komt dat eerder door het transport, maar zeker niet door de goede verpakking. Vragen worden ook steeds zeer snel beantwoord en de levering gebeurt ook altijd zeer snel, soms na een dag, soms na 3 dagen. Ik koop voortaan geen verlepte plantjes meer in de lokale winkel.

Reactie PlantBezorgd.nl:

Gefeliciteerd Birgit, met je review in de maand juli heb je het volledige aankoopbedrag teruggewonnen. ik heb het bedrag inmiddels teruggestort op je rekening. Veel plezier van de planten!
Bart

Frank Vliegenberg