Levering
Communicatie

J. Bakker

Servicegericht & goed ingepakte planten. Als je ze mailt zorgen ze ervoor dat de planten bezorgd worden wanneer het jou uitkomt (ze zijn natuurlijk wel een beetje afhankelijk van PostNL). De planten... Servicegericht & goed ingepakte planten. Als je ze mailt zorgen ze ervoor dat de planten bezorgd worden wanneer het jou uitkomt (ze zijn natuurlijk wel een beetje afhankelijk van PostNL). De planten zien er goed uit, de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Tonny

Snelle levering!

Wil Termaat

Snelle levering! Keurig verpakt de planten zagen er mooi uit.
Wel gelijk in de tuin gepoot zodat ze goed wortel kunnen schieten.
Top verzorgd!!!!

Helene Driessen

Goede ervaring

Anita

Bart denkt met de klant mee!!
Voor mij deed hij meer dan 100 procent zijn best om de plant in de gewenste hoogte te kunnen leveren. Vlotte communicatie, snelle en keurige levering. Bart denkt met de klant mee!!
Kortom: ik ben zeeeer tevreden!

Tim Roelse

Mooie verse planten, perfect verpakt, in vochtige grond, TOP

gerard Heijneman

Het afdekken met stro is echt vreselijk kut

Reactie PlantBezorgd.nl:

Bedankt voor je feedback Gerard, na ons contact gelijk de koe bij de horens gevat. Sinds afgelopen week kunnen we waar nodig afdekken met biologisch afbreekbare luchtzakjes.
Bart

AJ Hanegraaf

Super gemakkelijk bestellen, duidelijk over leveren, goed verpakt: kortom prima!

Isabell Lembke

Perfect, super snel geleverd, planten zijn niet recent met pesticiden behandelt, (ik kweek vlinders ermee, dus het was effe spannend maar erg blij nu) en in topconditie, dikke duim naar boven