Levering
Communicatie

jeannine

Met de plant ben ik heel tevreden maar de communicatie rond de bestelling was erg verwarrend. Er werd aangeduid dat DHL zou leveren maar diezelfde dag kreeg ik een bericht van 'Sendcloud' (waar ik... Met de plant ben ik heel tevreden maar de communicatie rond de bestelling was erg verwarrend. Er werd aangeduid dat DHL zou leveren maar diezelfde dag kreeg ik een bericht van 'Sendcloud' (waar ik nog nooit over gehoord had). Ik wist op dat moment niet of het geen pishing betrof. De dag dat jullie met een bericht aanduiden dat geleverd zou worden door DHL kreeg ik ook een bericht dat er een pakje was geleverd bij Bpost. Jullie meldden me echter in de loop van die dag dat mijn plant was geleverd in een DHLpunt. Voor details moest ik klikken op een link, maar bij klikken bleek er helemaal geen verdere informatie te komen. Ik ben dan maar naar Bpost gegaan in de hoop dat dààr mijn pakje zou aangekomen zijn... .en dat klopte. Gelieve duidelijker te zijn ivm communicatie betreffende de verzending.

A. Take

Prima geregeld, helaas 1 gebroken plantje maar verder keurig verpakt en snelle levering.

P.m.Dijkstra- van den Herik.

Komen als planten binnnen en niet als sprietjes.

w de jongdejong

Alles goed

Diana Roos

Snel bezorgd. De plant was goed beschermd in verpakking.

Jozef Huijghe

Zoals de voorgaande bestellingen alles....PicoBello !!!Dan U voor de goede service...Fabienne & Jeppo...

Julien

7x Bamboe planten en 13x schapengras planten besteld. Super goed verpakt en erg snel verzonden. De planten zijn van erg goede kwaliteit , beter dan bij sommige tuincentra's. En goede... 7x Bamboe planten en 13x schapengras planten besteld. Super goed verpakt en erg snel verzonden. De planten zijn van erg goede kwaliteit , beter dan bij sommige tuincentra's. En goede prijs/kwaliteit. Ik ga hier vaker bestellen