Levering
Communicatie

Spierings

Heel tevreden

Gonnie Kristoffers

Prachtige planten ze stralen in de tuin.
Helemaal naar mijn zin

Thomas

Leuke site met veel keuze in planten.
Na de bestelling volgde er echter geen communicatie meer over de eventuele levertermijn.
Alles was volgens de site op voorraad maar de bestelling...
Leuke site met veel keuze in planten.
Alles was volgens de site op voorraad maar de bestelling bleef in behandeling.
Na enige tijd heb ik zelf gevraagd waar de levering bleef, dan bleek dat er die dag nog iets zou binnen komen en dan de bestelling zou verstuurd worden.
Allemaal geen probleem voor mij maar ik zou dit graag weten als er iets achter is en de levering is vertraagd.
Dan de levering zelf, deze is verstuurd op een vrijdag en het was zeer warm weer.
Met als gevolg dat de doos met planten een heel weekend ergens in een warm magazijn van de transporteur moet gestaan hebben en dan nog is een hele dag in de bestelwagen tot levering.
Enkele van de planten hebben dit niet zo goed kunnen verdragen ondanks dat er stro rond zat en dat ze bevochtigd waren.
Ze zullen er hopelijk wel nog door komen hoewel dat de stokrozen en één van de andere planten er niet al te best uitzien.
Ik hou ze voorlopig nog binnen om te bekomen, had ik ze deze week buiten gezet hadden ze het niet gehaald.

Ron Roos

Zeer netjes verpakt de plantjes een aanrader

R ten Hof

Alles was echt goed verzorgd. De plantjes staan in de grond en stro kort geknipt er er tussen verdeeld

BiosUrna

Wederom topkwaliteit tegen goede prijs én snelle levering.

Arjan Janssen

Was voor mij de eerste keer dat ik planten online kocht dus was erg benieuwd hoe dat zou gaan.
Maar alles is heel makkelijk en goed gegaan geen enkel probleem bij zoveel bestellen als bij levering.
Planten zaten keurig verpakt en werden snel geleverd.

Ron Raap

Heb een Salix besteld. Precies volgens wens geleverd en zeer goed verpakt. Mooie boom, staat inmiddels in de tuin.

Djamila

Zeer tevreden

Jeanette van de Lindt

Snel en planten goed verpakt. Zagen er allemaal mooi uit.