Levering
Communicatie

Chantal Cornelissens

Zeer goed. Vlot contact, vlotte levering en mooie planten.

Jan de Vegt

Goede kwaliteit, perfect verstuurd en aangekomen

Vermeer

Erg blij met de kwaliteit en snelle levering!

Anne Wijffels

Twee van de plantjes zien er niet zo goed uit, maar ik hoop dat ze nog beter worden, verder was de service prima!

Martin Bootsma

Zeer goede ervaring levert een prima product.

Ilona Van Hout

Netjes verpakt, en planten zagen er mooi uit.
Als wij weer planten nodig hebben dan bestellen we ze zeker weer bij PlantBezorgd.

Jaap Burgers

Mijn ervaring was in één woord uitstekend! 's Avonds 93 "Ilex Crenata Dark Green"(ter vervanging van buxushaag) besteld met voorkeursdatum voor de levering. Diezelfde avond persoonlijk bericht van... Mijn ervaring was in één woord uitstekend! 's Avonds 93 "Ilex Crenata Dark Green"(ter vervanging van buxushaag) besteld met voorkeursdatum voor de levering. Diezelfde avond persoonlijk bericht van Bart ontvangen met bevestiging. Planten van uitstekende kwaliteit werden keurig op tijd bezorgd. Maar helaas vier te weinig.... Gebeld met Bart. Hij wist zeker, dat hij er 93 had verpakt. Waarschijnlijk ergens onderweg zoekgeraakt. Maar hij maakte er geen probleem van. Twee dagen later werden de ontbrekende planten nabezorgd. Klasse!

s.m. van 't Veld

De planten zijn prachtig, gezond en ze zijn goed aangeslagen. De bezorging was snel en de verpakking was heel stevig.

Sandra Smulders

Wij hebben voor het eerst planten online besteld bij Plantbezorgd. Wat een fijne service, direct na de bestelling is er contact via de mail. De planten waren zeer zorgvuldig ingepakt en werden... Wij hebben voor het eerst planten online besteld bij Plantbezorgd. Wat een fijne service, direct na de bestelling is er contact via de mail. De planten waren zeer zorgvuldig ingepakt en werden volgens de afgesproken dag geleverd. De planten zien er heel goed uit en staan nu te floreren in onze nieuwe tuin.