Bert

Was snel geleverd en prettig te woord gestaan. Ze doen wat ze beloven, is ook wel wat waard.

Winnie

Goede prijs, snelle levering, prima verpakt. Mijn volgende tuinplanten bestel ik zeker weer hier.

Ellen

Mijn bestelling kan ik vanmiddag pas ophalen, maar tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Als er iets kun je altijd mailen, je krijgt heel snel antwoord, zelfs op zondag nog. Echt heel netjes!

Sylvie Freyser

Super, besteld en snel in huis,keurig verpakt. En zelfs wat extra!!

Leon de Bruin

Snel en goede kwaliteit planten

Greet Venekamp

Verpakking kan beter. Alles door elkaar. Plastic om de planten te beschermen,postnl gooien er teveel mee.

Hallo mevrouw Venekamp,

Wat vervelend om te lezen dat de levering van uw bestelling niet geheel gegaan is zoals u had verwacht. Mocht u nog foto's of een verdere toelichting van uw ervaring (PostNL gooide er mee?!) hebben dan zouden wij die graag per email ontvangen op info@plantbezorgd.nl zodat wij een dergelijke situatie kunnen voorkomen in de toekomst.

Christel Carton

We zijn zeer goed geadviseerd. De levering vond snel plaats en de planten zagen er erg mooi uit! Zeker een aanrader!

Reactie PlantBezorgd.nl:

Dank je voor je beoordeling Christel, fijn dat alles naar wens was, nu is het wachten tot het najaar en de Helleborus kan gaan bloeien!

Mvg Bart

Zeer positief , netjes verpakt en op tijd geleverd plantjes van goede kwaliteit

Reactie PlantBezorgd.nl:

Dank voor je review, fijn dat alles naar wens was. Veel plezier van de siergrassen!

Marike de Klerck

Fantastisch bedrijf, zeer goede verpakking van de producten. Onze planten zijn verstuurd tijdens hittegolf van juli toen het 40 graden was en nog zijn de planten vochtig bij ons aangekomen. Geweldig!

Reactie PlantBezorgd.nl:

Dank voor je review Marike, fijn dat de bestelling goed is ontvangen! Veel plezier van de tuinplanten!

Elies Puttenaers

Super tevreden. Planten kwamen mooi ingepakt de volgende dag al aan!

Reactie PlantBezorgd.nl:

Dank voor je review Elies, fijn dat de bestelling goed (en lekker snel) is ontvangen! Veel plezier van de Vlinderstruik!