Balance coaching & wellbeing

Prima, excellente service

EMS Lijfcafe

Zoveel vragen gesteld en elke keer uitgebreid uitleg gekregen. Ze zijn zelfs bereid aanpassingen te doen in het systeem om het voor jou makkelijker te maken. Nooit lang hoeven wachten en erg... Zoveel vragen gesteld en elke keer uitgebreid uitleg gekregen. Ze zijn zelfs bereid aanpassingen te doen in het systeem om het voor jou makkelijker te maken. Nooit lang hoeven wachten en erg meedenkend.

Wij kregen elke keer hulp van Dion. Mega tevreden en heel vriendelijk. Kortom, klantenservice van Plannen.nl is erg goed.

Plansysteem ook fijn. Makkelijk in te voegen in jouw website. Soms wat beperkingen gekend, maar dit hebben we aangegeven en werd meteen opgelost. Fijn!

CruiseReizen.nl

Prettig contact en uitstekend maatwerk. Afspraken met onze klanten zijn nu overzichtelijk en efficiënter. Top!

Bootverhuur Bernisse

Handig tool om bootjes te verhuren, tevens altijd snel geholpen bij vragen door jullie vriendelijke medewerkers.

SpaOnline.com

Plannen heeft ons geholpen om sneller en makkelijker afspraken in te kunnen plannen met onze partners! Er zijn meerdere opties en uitbreidingen waar we ons ook nog verder in zullen verdiepen. Het is... Plannen heeft ons geholpen om sneller en makkelijker afspraken in te kunnen plannen met onze partners! Er zijn meerdere opties en uitbreidingen waar we ons ook nog verder in zullen verdiepen. Het is verder gebruiksvriendelijk en ik kan de tool zelf vormgeven in de SpaOnline kleuren. Echt top!

de Fonduevrouwen

Wij schakelde Plannen.nl vorig jaar in voor ons pop-up restaurant. Aangezien wij maar een paar maanden per jaar open zijn, is maandelijks opzegbaar zeer prettig. Het meedenken vanuit Plannen.nl is... Wij schakelde Plannen.nl vorig jaar in voor ons pop-up restaurant. Aangezien wij maar een paar maanden per jaar open zijn, is maandelijks opzegbaar zeer prettig. Het meedenken vanuit Plannen.nl is enorm fijn en niets was te gek! Kortom, wij raden het iedereen aan.

Bernd-Jan

Snelle en persoonlijke service

Sterre

Zeer snelle reactie op aanvragen! Helpt en denkt goed mee, aanrader voor iedereen.