RK schildersbedrijf

Goed.

Geen.

Wij bestellen regelmatig via de site. Snelle levering, betaalgemak en keuze zijn prima in orde.

Tjerk Bakker

Ik heb in 5 minuten tijd een planbord gekocht op internet. Eerlijk gezegd weet ik niet eens wie jullie zijn? Vreemd dat deze uitnodiging wordt gestuurd.!

Wanneer u een tevredenheidsonderzoek opstuurt is het wel handig dat u dat naar iemand stuurt die op zojn minst contact heeft gehad met uw bedrijf. Het slaat eigenlijk nergens op dat u deze lijst... Wanneer u een tevredenheidsonderzoek opstuurt is het wel handig dat u dat naar iemand stuurt die op zojn minst contact heeft gehad met uw bedrijf. Het slaat eigenlijk nergens op dat u deze lijst stuurt...

Reactie Planbordshop.nl:

Reageren staat vrij natuurlijk, maar wij kunnen op basis van tijd tot order geen selectie maken. U heeft een ervaring met onze shop en daar vragen wij naar. Als er punten zijn die niet van... Reageren staat vrij natuurlijk, maar wij kunnen op basis van tijd tot order geen selectie maken. U heeft een ervaring met onze shop en daar vragen wij naar. Als er punten zijn die niet van toepassing zijn dan kunt u dat gewoon aangeven... nu heeft u alles negatief of matig beoordeeld.
In onze ogen grappig want als u in 5 minuten een bestelling kun maken en niet eens weet wie we zijn dan is dat volgens mij 10 sterren waard. U vond het namelijk blijkbaar betrouwbaar, duidelijk & eenvoudig om een product te vinden naar wens en te bestellen. :)

Slotboom Budel

Uitstekende service, kan niet beter

Prima service en snelle levering

Prima ervaring.

van Nieuwkoop M.K

Voor het eerst besteld, prima.

Connexxion

Goed bedrijf snelle levering.

Op de bon staat dat niet alle producten in voorraad waren. Had prettiger geweest als dit even was gemaild maar desondanks zijn wij zeer tevreden.