Vlotte, correcte levering, overzichtelijke site en nette prijs.

Marina

Super afgehandeld

Mooie duidelijke website, levering de volgededag al

Goed assortiment, prima qua levering

Wij hebben al 2x bij dit bedrijf iets besteld. Service prima, vlotte levering.

De wijze van verpakking

Reactie Planbordshop.nl:

Bedankt voor de tip en tot een volgende keer :)

Info op website correct en overzichtelijk. Zeer snelle levering.

Merel Van Workum

Als het kon zou ik 10 sterren geven! Ons pakketje was kwijt geraakt bij de post. We kregen alle medewerking om te onderzoeken waar het gebleven was. Toen we het niet konden vinden hebben ze een... Als het kon zou ik 10 sterren geven! Ons pakketje was kwijt geraakt bij de post. We kregen alle medewerking om te onderzoeken waar het gebleven was. Toen we het niet konden vinden hebben ze een nieuwe opgestuurd. Wat een toppers!! Hartelijk dank voor voor jullie fantastische service!

Snelle levering, goede kwaliteit, doen wat ze zeggen.

Goed, snel e-mailbevestiging en toen bleek dat het product 2 dagen later geleverd zou worden, werd ik meteen gebeld.

In het telefoongesprek tutoyeerde de medewerker meteen. Dat vond ik niet zo prettig. In een eerste direct contactmoment is het beter en beleefder om met 'u' te beginnen en niet te populair te... In het telefoongesprek tutoyeerde de medewerker meteen. Dat vond ik niet zo prettig. In een eerste direct contactmoment is het beter en beleefder om met 'u' te beginnen en niet te populair te beginnen.

We hebben onlangs een maandplanner besteld. Goede duidelijke website en snelle service.