Zeer snel en duidelijk

Martin van Lokven Photography

Duidelijke en klantvriendelijke website, prachtig planbord en snelle levering! Top!

Camping de Hof Giethoorn

We hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Planbord is van een goede kwaliteit.

ALK

Website is overzichtelijk ingericht, snelle levering.

De website zou wat prettiger zijn als je na een bestelling in de winkelwagen niet helemaal terug hoeft naar het beginmenu.
Dit is m.n. handig als je bijvoorbeeld een accessoires bestellen...
Dit is m.n. handig als je bijvoorbeeld een accessoires bestellen wilt. Je moet dan terug naar startmenu.

Eerste aankoop

bij tips voor planbord ook een setje waarbij een wisser is inbegrepen. Nu heb ik alles, dacht ik met de uitbreidingsset, maar geen wisser.

Dat had in formatievoorziening helderder mogen...

Dat had in formatievoorziening helderder mogen zijn

Na een bestelling te hebben geplaatst is er ook nog telefonisch contact geweest en kon men het een en ander nog verduidelijken of we het goede artikel bedoelde

Albert Woudstra

Positief.

Geen.

Huub Lauwaars

Ik heb online een planbord besteld en een set om direct goed gebruik te kunnen maken van het bord.
De volgende dag goed verpakt geleverd.
Super tevreden !

Ik zocht naar de markers en stroken voor het planbord.
Ik zou dat zelf graag als koop suggestie onder het artikel zien.
Moest er naar zoeken.

GC Spoorlaan

Goed, overzichtelijke site. Uitgebreide omschrijving. Foto's zijn duidelijk. Uitvergroten van foto's zou van mij iets meer mogen zodat de details bekeken kunnen worden. Makkelijk bestellen, zeer... Goed, overzichtelijke site. Uitgebreide omschrijving. Foto's zijn duidelijk. Uitvergroten van foto's zou van mij iets meer mogen zodat de details bekeken kunnen worden. Makkelijk bestellen, zeer snelle levering.

Telefonische bereikbaar zou beter kunnen zijn, 1x geprobeerd: telefoon ging helemaal uit en werd niet opgenomen, geen bandje gekregen. Ik heb het toen opgegeven.