Wij zijn tevreden, superprijs en kwaliteit. Snelle levering.

Planbord gekocht

betere foto's

Fijn zaken mee te doen, ik had wat besteld en werd daarover gebeld om even te kortsluiten,had zelf een foutje gemaakt dus vond deze service heel fijn. De dame die ik aan de telefoon had wilde ook... Fijn zaken mee te doen, ik had wat besteld en werd daarover gebeld om even te kortsluiten,had zelf een foutje gemaakt dus vond deze service heel fijn. De dame die ik aan de telefoon had wilde ook overal navraag doen om toch het juiste artikel te vinden voor mij. Dit was echter niet nodig omdat ik zelf het verkeerde artikel had doorgegeven dit was dus gewoon voorradig.

Zal zeker vaker bestellen bij dit bedrijf.

Super snelle levering. Erg blij mee.

Overzichtelijk en goede, snelle service

Bestelling ging goed maar na een paar dagen kwam de bestelling binnen

Ik mis de factuur en ook zou het handig zijn om te informeren wanneer de levering is.

Reactie Planbordshop.nl:

Dank voor de feedback. De factuur kunt u eenvoudig inzien en downloaden in uw account. De verzending wordt een dag voor de levering bekend gemaakt. De order krijgt diverse nieuwe statussen gaandeweg... Dank voor de feedback. De factuur kunt u eenvoudig inzien en downloaden in uw account. De verzending wordt een dag voor de levering bekend gemaakt. De order krijgt diverse nieuwe statussen gaandeweg de verwerking van de order en daaruit is de te verwachten leverdatum af te leiden.
Mvg IFM-Ecom

Website OK, contact per e-mail OK,
Eerste levering niet compleet (waarschijnlijk te wijten aan transportfirma)

Kbs Alfons Ariens

Goede duidelijke website, eenvoudig een goede keuze te maken en een bestelling te plaatsen. Vandaag besteld en morgen binnen. Prima.

Evry

Prima service, wat we bestellen krijgen we!