j mak

Niets op aan te merken allees zeer correct

de bestelling is voor mensen die iets ouder zijn een beetje moeilijk

Reactie Planbordshop.nl:

Wij gaan u even een bericht sturen met de vraag of u de moelijkheden aan ons kenbaar wilt maken. Wij streven naar een werkbaar systeem voor alle leeftijden.
Bedankt voor de melding.

Nicole

Heel goed, snelle levering 👍👍

Ronda Metselwerken

Snelle levering, prima service

Prima samenwerking, producten goed inzichtelijk en voorzien van de juiste specificaties.
Keuze makkelijk en afwerking snel en in 1x goed.

Superfijn dat we als voetbalclub het vertrouwen krijgen om op rekening te kunnen kopen op de webshop, ipv direct via Ideal. Da's gemakkelijk voor de penningmeester.

Op het eerste oog komt de home-pagina erg druk over.
Oorzaak zijn de banners aan de zijden. Mogelijk kan dat via andere website-inrichting toch slim toegankelijk worden.

Huub Lauwaars

Prima service en snel geleverd.
Dit is mijn tweede aankoop en ik ben erg tevreden.

Ik bestel met mijn telefoon, daar lijkt de website niet geschikt voor.

Sander bakker

Goedenmorgen,

Ik kan het nog niet beoordelen want heb nog niks ontvangen!!

Laten weten waar de bestelling is

Reactie Planbordshop.nl:

Waarschijnlijk hebben een aantal mails en deze review elkaar gemist in de communicatie. De order is de 25e reeds verzonden, maar is blijkbaar door de vervoerder niet geleverd. Helaas is het moment... Waarschijnlijk hebben een aantal mails en deze review elkaar gemist in de communicatie. De order is de 25e reeds verzonden, maar is blijkbaar door de vervoerder niet geleverd. Helaas is het moment van verzenden van een order voor ons in principe het laatste zichtbare moment. Als we niets meer horen dan gaan wij er vanuit dat het gewoon geleverd is .
Wij hebben de vervoerder verzocht om opheldering te geven aangaande de status van de levering. Wij komen er zo spoedig mogelijk bij de klant op terug zoals ook per mail inmiddels gecommuniceerd is.

Ch van den Brink

Moest iets langer wachten dan verwacht. Mogelijk vanwege sinterklaasdrukte.

Reactie Planbordshop.nl:

Helaas door een foutje van ons zelf later dan verwacht geleverd... Deze keer kunnen we de Sint de schuld niet in de schoenen schuiven.
Excuses voor de vertraging.

T. Vis

Webshop gevonden via google en daar een planbord besteld.

nvt

Heel goed. Mooi planbord geleverd en op tijd.

Nee geen verbetertips.