Haenes

Makkelijk vindbaar, duidelijk in communicatie, snelle levering en goed produkt (aanwezigheidsbord)

Prima, makkelijk te bestellen en heel snel geleverd.

Een fijn en praktisch bord met een mooie huiselijke uitstraling. Makkelijk te monteren.

Betere stiften aanbieden

Petra de Kruijf

Prima service

Misschien duidelijker de afmeting zetten bij de Magic-Chart Notes whiteboard.
Ik heb er nu twee in mijn bezit, de eerste keer ontving ik een te klein exemplaar.

Vloeren- & timmerbedrijf Tol

Goede ervaring mee, snel geleverd

de kleuren van de foto's komen niet goed over. we hebben tape besteld in de kleuren groen en blauw en hadden deze lichter verwacht maar het zijn de standaard kleuren blauw en groen

Reactie Planbordshop.nl:

Kleuren zijn helaas erg lastig op schermen. Wij gaan kijken of we het kunnen verbeteren. Bedankt voor de melding.

Van Koningsbrugge

Logistiek drama, maar producten prima.

Manier van leveren opnieuw organiseren

Reactie Planbordshop.nl:

Helaas is deze vervoerder ingschakeld door een extern magazijn. en hadden wij hier er weinig invloed op. Het was inderdaad een logistiek drame terwijl het een zeer eenvoudige handeling had kunnen... Helaas is deze vervoerder ingschakeld door een extern magazijn. en hadden wij hier er weinig invloed op. Het was inderdaad een logistiek drame terwijl het een zeer eenvoudige handeling had kunnen zijn.
Nogmaals onze excuses voor de rommelige gang van zaken. Een week wachten op deze zending had niet nodig moeten zijn.

Duidelijke en snelle levering.

SMART Organized

Erg prettig

Nee, ben uiterst behulpzaam te woord gestaan :)

Website werkt niet super, maar uiteindelijk wel gevonden wat ik zocht.
helaas zelf verkeerde besteld, onduidelijk hoe te retourneren.
via site terugbelbericht achter gelaten. na 1 week...
Website werkt niet super, maar uiteindelijk wel gevonden wat ik zocht.
helaas zelf verkeerde besteld, onduidelijk hoe te retourneren.
via site terugbelbericht achter gelaten. na 1 week nog geen belletje gehad. Zelf gebeld, vriendelijke medewerker beloofde een retourformulier te sturen. na 3 dagen nog niets ontvangen, noch teruggebeld. jammer.

ja, als je terugbel mogelijkheid aanbiedt, bel dan ook terug.
doe wat je beloofd.

Reactie Planbordshop.nl:

Wij denken dat hier sprake is van een kleine miscommunicatie. WIj hebben u gebeld en een voicemail achtergelaten. Op die voicemail is nog geen reactie en daar is het bij ons ook even blijven... Wij denken dat hier sprake is van een kleine miscommunicatie. WIj hebben u gebeld en een voicemail achtergelaten. Op die voicemail is nog geen reactie en daar is het bij ons ook even blijven liggen.
Wij sturen u nu even wat informatie toe voor het retourneren van uw order. Onze excuses voor de verwarring.

Nienke

Snelle Service

Momenteel verschilt het nog wel eens per planbord hoe informatie is weergegeven, bijvoorbeeld over welk type T kaart erbij hoort. Door deze informatie te standaardiseren (altijd op dezelfde manier... Momenteel verschilt het nog wel eens per planbord hoe informatie is weergegeven, bijvoorbeeld over welk type T kaart erbij hoort. Door deze informatie te standaardiseren (altijd op dezelfde manier op de website weer te geven en in dezelfde volgorde te benoemen) wordt voor de klant het informatie lezen en opzoeken makkelijker.

De website bevat nog veel tekst >> kan visueler / eenvoudiger gemaakt worden.