8.5/10

Planbord besteld, snel en correct geleverd

Snelle service

Izdihar Care 4 You

1-ste bestelling gedaan, verpakking beschadigd. Planbordshop.nl heeft in de email ook instructie vermeld hoe te handelen in dergelijke situatie. Na telefonisch contact nieuwe zending ontvangen (de...

Haenes

Makkelijk vindbaar, duidelijk in communicatie, snelle levering en goed produkt (aanwezigheidsbord)

Prima, makkelijk te bestellen en heel snel geleverd.

Een fijn en praktisch bord met een mooie huiselijke uitstraling. Makkelijk te monteren.

Betere stiften aanbieden

Petra de Kruijf

Prima service

Misschien duidelijker de afmeting zetten bij de Magic-Chart Notes whiteboard.
Ik heb er nu twee in mijn bezit, de eerste keer ontving ik een te klein exemplaar.

Vloeren- & timmerbedrijf Tol

Goede ervaring mee, snel geleverd

de kleuren van de foto's komen niet goed over. we hebben tape besteld in de kleuren groen en blauw en hadden deze lichter verwacht maar het zijn de standaard kleuren blauw en groen

Reactie Planbordshop.nl:

Kleuren zijn helaas erg lastig op schermen. Wij gaan kijken of we het kunnen verbeteren. Bedankt voor de melding.

Van Koningsbrugge

Logistiek drama, maar producten prima.

Manier van leveren opnieuw organiseren

Reactie Planbordshop.nl:

Helaas is deze vervoerder ingschakeld door een extern magazijn. en hadden wij hier er weinig invloed op. Het was inderdaad een logistiek drame terwijl het een zeer eenvoudige handeling had kunnen zijn.

Nogmaals onze excuses voor de rommelige gang van zaken. Een week wachten op deze zending had niet nodig moeten zijn.

Duidelijke en snelle levering.