Maurice Daemen

Zeer deskundig en professionele producten die je ook nodig hebt voor het beste resultaat.

Alles

Niet dat ik weet op dit moment

Van de Vloed Luc

Geen negatieve opmerkingen alleen maar positief vooral het feit dat je op een vriendelijke manier een mailtje krijgt waarin men iets verduidelijkt.

Vriendelijkheid

Hoi Luc,
Hoi Luc,
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke reactie! Uiteraard zullen wij altijd het verloop van de bestelling terugkoppelen mocht hier iets vertraging in zitten. Fijn dat je dit zo erg waardeerde!

Willem allaart

Geweldige service

Zeer goed hun best gedaan om mij te helpen

Reactie Plamuren.com:

Bedankt voor je reactie! Uiteraard staan wij graag klaar om te helpen met het uitzoeken van de juiste kleurcode voor het maken van een spuitbus op kleur.
Mocht je ons weer nodig hebben, staan...
Mocht je ons weer nodig hebben, staan wij graag voor je klaar!

Ooms

Goed product

Is goed zoj

Johannes van der Bij

Uitstekend!

Feedback

Reactie Plamuren.com:

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Het kan wel eens voorkomen dat je de postcode verkeerd invult. Wij kijken naar een passende oplossing zodat het snel weer bij je terecht komt. Succes met... Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Het kan wel eens voorkomen dat je de postcode verkeerd invult. Wij kijken naar een passende oplossing zodat het snel weer bij je terecht komt. Succes met het apparaat en de klus!

zeeleeuw

Goede service keurig op tijd

gaf goed alternatief toen iets was uitverkocht

prima zo

Boelens P.

Vlotte correcte levering

Wizzard wanneer welke plamuur te gebruiken

Boy schouten

Goed en netjes

Goede communicatie

Heel goed

snelle levering

nvt

J.E.Kramer

Prima service. Vriendelijke en drskundige hulp. Snelle levering en goede prijzen.

Service en vriendelijkheid.

Houden zo. 👍👍