ReneV

Voor 5 uur besteld dezelfde dag verstuurd, helaas na 2 dagen moeten bellen, pakket was niet verstuurd volgens het bedrijf was het pakket met de pot spuitplamuur ergens achter gevallen en dit was...

Reactie Plamuren.com:

Beste Rene,

Bedankt voor je bestelling bij ons. Helaas was de afhandeling van je bestelling niet goed verlopen en wat wij telefonisch hebben besproken was ook het geval. Ik heb direct persoonlijk zelf je bestelling in goede orde afgehandeld zodat die de volgende dag aanwezig zou zijn. "Gelukkig" gebeurd dit nooit en gaan de bestellingen altijd optijd de deur uit!

Ik zie dat je ons verder bij alle alle punten slecht hebt beoordeeld, dit lijkt mij niet geheel juist gezien het fout ging bij het verzenden van het pakket. Alle punten, op de snelheid van de levering na, zouden verder wel in orde moeten lijk me. Hopelijk zou je hierin je keuze willen herzien?

We staan graag voor je klaar bij een volgende bestelling om onze sterke punten waar te maken!

Snelle levering prima prijs

j van doesburg

makkelijk te vinden

productinformatie mag uitgebreider o.a. verwerkingstemperatuur, met welke producten het wel of niet verwerkt kan worden. mengverhouding met de harder 1.7 % is lastig af te meten; het meeleveren van een mini-maatbekertje is aan te raden

?

?

Bestelling was laat maar dit lag aan post nl, ook mankeerde een idem in mijn bestelling deze gingen ze nakijken oplossen .

voor de rest alles ok

Volgende dag al in huis.
Super snelle levering.

Makelijk bestellen en snelle levering.

Prima en snel geleverd

Zeer goed

Het product was deels niet voorradig, er werd keurig met mij telefonische contact opgenomen en een goed alternatief aangeboden en als nog op tijd geleverd. Top!

Was helemaal top. Snelle levering.

snel en helder!

Heb zojuist een bestelling geplaatst.
De website leek goed, maar miste Engels als taalkeuze.
Goede productinformatie en aanbevolen accessoires.
Zijn blij met de gekochte...

Goede productinformatie en aanbevolen accessoires.
Fantastische producten.

Engels, alsjeblieft