p.wijs

Prettig

J.E.Vrij

Zoals altijd plezierig

De leur

Goede info en plezierige ontvabgst

judith Lebrun

Ik heb €11.000 betaald aan meubels in Augustus 2022 en ik wacht nog steeds.

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte mevrouw Lebrun,
Geachte mevrouw Lebrun,
We hebben naar aanleiding van uw review wederom contact met u opgenomen. De levertijden van Pastoe zijn inderdaad herhaaldelijk vertraagd. We houden u zo goed mogelijk op de hoogte, maar zijn qua levertijd helaas ook afhankelijk van onze leverancier. Inmiddels heeft u een tegoed ontvangen van ons die u kunt besteden aan het door u gewenste karpet.
Plaisier Interieur

Floortje

Ik ben super positief over de klantgerichtheid bij Plaisier. De medewerkster nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden, mij te adviseren, ze dacht met mij mee, en dit alles heeft erin... Ik ben super positief over de klantgerichtheid bij Plaisier. De medewerkster nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden, mij te adviseren, ze dacht met mij mee, en dit alles heeft erin geresulteerd dat ik een aankoop heb gedaan, die ik inmiddels thuis heb staan en waar ik ontzettend blij mee ben.

Menno

Op zoek naar een fijne en strakke fauteuil, gevonden in de ruime keuze en prettig geholpen. Een succesje!

Daan kocks

Prettig, fijn personeel, niet opdringerig, ruime sortering

C.W van Gorp

Het was een goede ervaring, alleen levertijd is een groot probleem ,zeker als je denkt dat de bestelling afgeleverd zal worden en dat je daarna het bericht krijgt dat er niet geleverd kan worden. Op... Het was een goede ervaring, alleen levertijd is een groot probleem ,zeker als je denkt dat de bestelling afgeleverd zal worden en dat je daarna het bericht krijgt dat er niet geleverd kan worden. Op de vraag wanneer dan kan geen antwoord gegeven worden

C.van Beek

Zeer teleurgesteld in de handelswijze van de firma Plaisier. Geen enkele coulance naar de klant.

Reactie Plaisier Interieur:

Beste meneer Van Beek,
Beste meneer Van Beek,
Bijzonder jammer dat u niet tevreden bent over onze service. We hebben u naar ons idee uitmuntende service gegeven en op uw verzoek in samenwerking met Artifort een geheel nieuwe bank geleverd terwijl er geen sprake was van een terechte klachtmelding.
Met vriendelijk groet,
Plaisier Interieur

W. Hoekwater

Vriendelijke ontvangst en goed geadviseerd zonder tijdsdruk