Pixl

VitalSelect

Langdurige samenwerking met Pixl!

Beschrijf hier jouw ervaring

Met Pixl zijn we al enige jaren onderweg. Erwin heeft ons geholpen bij de opstart van ons bedrijf en met hem zijn we langzaam online aan het groeien. Zijn groei heeft ons zeker ook geïnspireerd en... Met Pixl zijn we al enige jaren onderweg. Erwin heeft ons geholpen bij de opstart van ons bedrijf en met hem zijn we langzaam online aan het groeien. Zijn groei heeft ons zeker ook geïnspireerd en wij hopen op een mooie, constructieve en langdurige samenwerking.

Zpeer.nl

Echte experts

Beschrijf hier jouw ervaring

Bij pixl werken echte experts die je goed op weg helpen bij je 'online' onderneming. Dankzij de expertise van Pixl is onze website snel uitgegroeid tot wat het is vandaag

BERBER communicatie

Echte specialisten

Beschrijf hier jouw ervaring

Sinds het voorjaar van 2015 werk ik samen met Pixl. Wat een plezierig, flexibel en kundig bedrijf! Ze weten niet alleen alles over online marketing en advertising, ze weten het ook nog eens helder... Sinds het voorjaar van 2015 werk ik samen met Pixl. Wat een plezierig, flexibel en kundig bedrijf! Ze weten niet alleen alles over online marketing en advertising, ze weten het ook nog eens helder over te brengen. Van onderbouwd advies, via het volledig inregelen campagnes tot heldere rapportages: ik ben helemaal tevreden! Ik beveel Pixl dan ook regelmatig bij anderen aan.

Maarten Stevens 8D Games

Kristische meedenkers

Beschrijf hier jouw ervaring

Met Pixl, in mijn geval Erwin, heb ik samengewerkt in meerdere projecten en onder andere Facebook campagnes. Het kritische meedenken is erg prettig en daarnaast steeds een snelle en professionele... Met Pixl, in mijn geval Erwin, heb ik samengewerkt in meerdere projecten en onder andere Facebook campagnes. Het kritische meedenken is erg prettig en daarnaast steeds een snelle en professionele reactie op mijn vragen. Kortom: goed bevallen!