Schouten

Om eens een keer de kwaliteit te testen heb ik een setje cardridges besteld. De kwaliteit is uitstekend en ook voor een zeer voordelige prijs! Ik raad ze zeker aan..

ronald 58

Kortom geweldige service met extra dank aan Daisy Wildt die communicatief/ service gericht goed was.
Met name de defecte cartridge, waarvan de goede die opgestuurd was ( gratis) het wel goed doet.
Kortom Cartridges doen het geweldig,

Zal er zeker weer bij bestellen,

Goed!

Kaj Jansen

Ik ben vanwege de scherpe prijs overgestapt van Canon cardridges naar Pixeljet en dat bevalt uitstekend. Exact dezelfde kwaliteit voor nog minder dan de helft van de prijs! Absoluut een aanrader!

Kan het nog goedkoper? :-)

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf!

Degoey

De bediening via de mail was super wadegoey

ik vond het goed

Erg goede cartridges zijn dit! Was een beetje argwanend na een paar verkeerde aankopen van alternatieve cartridges maar deze werken echt! Goede kwaliteit, mooie foto's en geen problemen bij de... Erg goede cartridges zijn dit! Was een beetje argwanend na een paar verkeerde aankopen van alternatieve cartridges maar deze werken echt! Goede kwaliteit, mooie foto's en geen problemen bij de installatie.

Mevr. de Meijer

Goede en snelle service! Kwaliteit van de inkt is ook super!

Goede cartridges voor een prima prijs! De klantenservice weet erg veel van de producten. Ik ben uitstekend geholpen!!

Thom Hemels

Top kwaliteit en heel vriendelijk personeel