C.A.H.de Bondt

Had cartridges voor mijn Brotherprinter met niet de goede chip ontvangen van Coolblue. Heb dit probleem aangekaart bij Pixeljet met een enorm prima resultaat.

Helaas geen verbeterpunten. Service kan niet beter !!!!!!!

Fred

Goed en goedkoop en nog service ook. Wat wil je nog meer.

Geen.

Brenda Haverkort

Blij verrast door Pixeljet, prijs is al scherp, maar bij eventuele problemen word je prima geholpen.

Edwin

Wat een goede service! Snelle reacties, snelle afhandeling en goed werkende cartridges!

toon

Pixeljet is niet alleen goed in hun artikelen maar ook super als het gaat om klachtoplossingen. Hiermee wil ik zeggen dat het daar niet alleen gaat om de verkoop maar ook service en oplossen van... Pixeljet is niet alleen goed in hun artikelen maar ook super als het gaat om klachtoplossingen. Hiermee wil ik zeggen dat het daar niet alleen gaat om de verkoop maar ook service en oplossen van problemen achteraf. Ik zeg TOP service, ??????????

nvt

Robert Swart

Zeer tevreden over dit product. Ik heb jarenlang teveel betaald...

Wesley F. Wessels

Via een 2e partij in contact gekomen met Pixeljet, wegens een klein probleempje.
Er werd meteen actie ondernomen en zeer snel en vakkundig geholpen. Een retour gestuurd en binnen 3 dagen een nieuwe cartridge in huis.
Zulke service kunnen sommige bedrijven nog wat van leren.
Thanx Pixeljet!!

Wist biet zo goed wat ik kon verwachten voor deze prijs maar ben echt zeer tevreden!

Geen.

De klacht is prima en snel opgelost !

Niets

anita Brouwer van Rijnstra

Mijn ervaring is uitstekend wat een service!! De cartridge die wij hadden paste op een of andere manier niet hier over een mailtje gestuurd naar Karsten. Ik kreeg gelijk antwoord en eventuele... Mijn ervaring is uitstekend wat een service!! De cartridge die wij hadden paste op een of andere manier niet hier over een mailtje gestuurd naar Karsten. Ik kreeg gelijk antwoord en eventuele oplossingen aangereikt, toen dit niet bleek te werken kreeg ik zomaar een nieuwe wel passende cartridge toe gestuurd. Met extra dank aan Remko Bekker , niets dan lof dus!!