Zeer vriendelijke adequate ondersteuning.
Onmiddellijk vervanging toe gestuurd.

Cobus

Zwarte cartridge werd door HP printer niet herkend.
Na melding direct response wat we konden doen.
Gaf geen resultaat, dit weer gemeld. Direct antwoord en
er wordt ons een andere...
Zwarte cartridge werd door HP printer niet herkend.
Na melding direct response wat we konden doen.
Gaf geen resultaat, dit weer gemeld. Direct antwoord en
er wordt ons een andere cartridge toe gestuurd.
TOP, dit is wat men service noemt.

300xl

Zwarte cartrigde werkte niet, de kleurencartrigde was goed.
Gemeld dat het niet werkte, nieuwe cartrigde black wordt toegestuurd., andere stuur ik retour is misschien handig
voor...
Zwarte cartrigde werkte niet, de kleurencartrigde was goed.
voor jullie om te ontdekken wat er mis mee was.Hoop dus dat de nieuwe toegestuurde goed werkt en dan is het opgelost.

Eerst mis, toen heel goed!

Fam. de Koning

Via personeelswinkel cartridges besteld waarvan de zwarte niet functioneerde. Na klacht een zeer snelle reactie van Dylan dat resulteerde in toezending van een gratis vervangende zwarte cartridge.... Via personeelswinkel cartridges besteld waarvan de zwarte niet functioneerde. Na klacht een zeer snelle reactie van Dylan dat resulteerde in toezending van een gratis vervangende zwarte cartridge. Deze functioneert prima.

geen verbeterpunten of tips, alles is al toppie!!

W.J. van Huuksloot

Goede middag nogmaals Kim,
Heel erg bedankt voor de supersnelle afhandeling en da aankondiging dat ik morgen al nieuwe cartridges toegezonden krijg voor mijn HP Officejet 6600 printer. Goede middag nogmaals Kim,
Het ging voor mij er allereerst om het fijt dat bepaalde inkt cartridges niet in bepaalde printers gaan en dat zal best wel moeilijk zijn voor jullie als bedrijf. Als wij dat niet laten weten blijven jullie de problemen houden!

Ga zo door!

J de Hoop

Nadat was gebleken, dat de gekochte cartridges niet pasten in mijn epson xp-820, heb ik na contact met het bedrijf , direct vervangende exemplaren ontvangen . Deze werken uitstekend, prima inkt en... Nadat was gebleken, dat de gekochte cartridges niet pasten in mijn epson xp-820, heb ik na contact met het bedrijf , direct vervangende exemplaren ontvangen . Deze werken uitstekend, prima inkt en goede prijs/ kwaliteitverhouding. Kan een ieder Pixeljet aan bevelen.

Marcel van Diepen

Had de moeite genomen om eens wat anders te proberen dan dure HP cartridges en met succes! De inktkwaliteit is prima en ook het installeren ging vrij makkelijk met de juiste handleiding erbij. Top... Had de moeite genomen om eens wat anders te proberen dan dure HP cartridges en met succes! De inktkwaliteit is prima en ook het installeren ging vrij makkelijk met de juiste handleiding erbij. Top dus, voor mij geen duur A-merk meer.

Snelle reactie en goede service

Ze hebben mij correct geholpen en zal hen zeker aanbevelen!!

nvt