Pingwin

Stiply

Pingwin helpt ons al jaren met onze website en ranking, wat heeft geleid tot een spectaculaire stijging van bezoekers en dus klanten!

Hun scherpe analyse en concrete plan van actie

Leon

Ik was op zoek naar een online marketing bureau met veel kennis van SEO voor een van mijn klanten. Het contact met Pingwin verliep erg soepel en snel. Ze hebben veel inhoudelijke kennis en kunnen... Ik was op zoek naar een online marketing bureau met veel kennis van SEO voor een van mijn klanten. Het contact met Pingwin verliep erg soepel en snel. Ze hebben veel inhoudelijke kennis en kunnen dit vertalen naar concrete oplossingen.

Snelheid, deskundig en eerlijk

Both Social

Wij hebben zeer goede ervaringen met Pingwin. SEO vragen worden altijd snel en adequaat beantwoord.

R&B Administratie

Korte communicatielijn. Prettige omgang.

Resultaten naar verwachting.

Zelf hebben wij niet zoveel verstand van SEO, daarom werken wij al geruime tijd naar volle tevredenheid samen met Pingwin. Omdat wij weten dat onze klanten in goede handen zijn daar. Ze doen wat ze... Zelf hebben wij niet zoveel verstand van SEO, daarom werken wij al geruime tijd naar volle tevredenheid samen met Pingwin. Omdat wij weten dat onze klanten in goede handen zijn daar. Ze doen wat ze zeggen en de uiteindelijke resultaten zijn (in ons geval) altijd positief.

Deskundig
Betrouwbaar
Meedenkend
SEO

JETTY Marketing Communications

De samenwerking met Pingwin verloopt altijd soepel en ze staan altijd klaar, voor mij en voor hun klanten. Ik werk graag met ze samen!

Altijd focus op het leveren van het beste resultaat op het gebied van SEO en content optimalisatie. Veel expertise en up-to-date kennis van zaken.

Arture

Al diverse jaren werken we met veel plezier samen met Pingwin. Als externe partner bouwen, denken en ontwikkelen we mee aan mooie projecten. De directe en persoonlijke aanpak van Pingwin is zeer... Al diverse jaren werken we met veel plezier samen met Pingwin. Als externe partner bouwen, denken en ontwikkelen we mee aan mooie projecten. De directe en persoonlijke aanpak van Pingwin is zeer prettig en zorgt uiteindelijk voor resultaat. De juiste partij voor uw Wordpress en maatwerk projecten.

Heel goed en kundig advies, met uiteindelijk na een half jaar al top resultaten!
Echt super bedankt nog Pingwin voor alles... We gaan verder met het uitbouwen samen van onze marketing.

Halen de resultaten die ze beloven en zelfs meer!

Indenty

Pingwin is een fijn bedrijf om mee samen te werken, heldere communicatie en seo paketten voor elk budget.

Snelle eerste resultaten behaald

Wij werken nu al enige tijd samen met Pingwin en ik heb de ervaring met Maarten en Tonny altijd als zeer positief ervaren. Ze zijn deskundig, eerlijk en werken voor je met een passie!

deskundig in het vak, transparant