Deskundigheid

La Garconne

Positief

Goede service

Schoenmaker / sleutelservice

Slechte uitbetaling. Pintransacties van vrijdag staan wederom op dinsdagmorgen nog niet op de rekening. Dit gaat TE vaak fout. Bel je, dan beroepen ze zich gelijk dat ze uitbetalen binnen drie... Slechte uitbetaling. Pintransacties van vrijdag staan wederom op dinsdagmorgen nog niet op de rekening. Dit gaat TE vaak fout. Bel je, dan beroepen ze zich gelijk dat ze uitbetalen binnen drie werkdagen overgemaakt wordt.

Telefoon wordt opgenomen, echter antwoord blijft uit.

Zet kundige mensen achter de telefoon

Reactie PinDirect by Cyber & Mason:

Beste,
Bedankt voor uw review.
We hebben u een mail gestuurd met uitleg over de uitbetalingen.
Beste,
Bedankt voor uw review.
We hebben u een mail gestuurd met uitleg over de uitbetalingen.
Helaas was er een storing bij de bank waardoor de betalingen later dan normaal worden uitbetaald. Wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht. Omdat deze storing intern bij de bank was en niet aan onze kant van de uitbetalingen.
Als het goed is, is nu alles opgelost.
Customer Support
Pin Direct.

Osaka

Ik heb een hele fijne ervaring met PinDirect. Mijn pinautomaat doet het al sinds 2018 en heb er nooit problemen mee.

Hele klantvriendelijke werknemers. Als ik bel met een vraag, word ik altijd heel goed geholpen door de support medewerkers.

Via Whatsapp bereikbaar zijn, zou handig zijn.

Schoenmakerij hillywood

Vriendelijke heren aan de telefoon + snelle levering

Duidelijkheid en binnen 48 uur geleverd

Digitaal ondertekenen

MDK Elektro

Ik ben twee keer beroofd door dit bedrijf

ze hebben niet

als je binnen acht uur een contract maakt. en als je niet kunt komen bel dan de klant om niet te wachten

Hengelsport het Gooi

Dit bedrijf heeft een super goede service. Dit zijn mensen die voor 100% aan hun klanten denken. In deze moeilijke coronatijd heeft dit bedrijf zijn facturen aangepast, zodat de kleine ondernemer,... Dit bedrijf heeft een super goede service. Dit zijn mensen die voor 100% aan hun klanten denken. In deze moeilijke coronatijd heeft dit bedrijf zijn facturen aangepast, zodat de kleine ondernemer, die het al moeilijk heeft, zijn grootste gedeelte van de maandelijkse kosten gecrediteerd heeft gekregen. Daarom meer als 5 sterren !!!

Zeer klantgericht denken

Woldringh

Beetje teleurgesteld

Pin automaten hebben 7 jaar goed gewerkt

Afhandeling bij eindigen serviceovereenkomst verbeteren

Misleidens

vriendelijke klantenservice

Wat er op de site staat wordt niet volledig nagekomen.
Dit wordt er beloofd:

Eén aanspreekpunt voor al uw zaken
PinDirect Servicelijn
PinDirect Alarmlijn (avonduren en...
Wat er op de site staat wordt niet volledig nagekomen.
Dit wordt er beloofd:

Eén aanspreekpunt voor al uw zaken
PinDirect Servicelijn
PinDirect Alarmlijn (avonduren en weekenden)
Automatische software- en veiligheidsupdates
24-uurs omruilservice

Echter telefonisch nauwelijks bereikbaar tijdens avonduren(ook niet tijdens spoed).
En de 24-uurs omruilservice is meer een 72-uurs omruilservice.
Bij ons worden de betalingen merendeels met de pin uitgevoerd, dus wat ons betreft had dit zeker sneller gemogen.

Reactie PinDirect by Cyber & Mason:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Uw klacht nemen wij zeer serieus en willen wij graag gebruiken als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Helaas hebben wij u de afgelopen dagen niet telefonisch kunnen bereiken. Zou u ons willen contacteren via 088 020 98 20 of via support@pindirect.nl?
Alvast bedankt!
PinDirect

schoonmaak & bedrijfsdiensten orca.

PERFECT

SNEL EN OVERZICHTELIJK

Dress to flash

Het gemakkelijk en erg snel

Altijd bereikbaar

Heb ik niet jullie zijn top!