Service
9.5/10

Joyca Leplae

Heel goed en vlot.

Wat kan beter?

ik heb echt al veel dingen gevonden die ik zocht en die hier bij elkaar stonden. ook al dingen gekocht die ik niet van plan was, maar wel heel tevreden. Ik begrijp dat het een keuze is en dat je niet alles kan hebben, en ben al blij met hetgeen eris, maar sommige Japanse dingen mis ik nog. Ttz, ik kocht laatst in Parijs witte soyasaus en Ponzu. Zocht laatst zwarte Chinese azijn. Als ze hier stonden, had ik ze hier gekocht denk ik. Ik merkte ook een hoge aanwezigheid van producten die ik bij Ottolenghi in de winkels in Londen zag en in zijn kookboeken. Dank je wel daarvoor. Urfa-chili is ook zoiets dat daar dikwijls in staat. Maar zoals gezegd: al heel leuke selectie en echt fijne service!

Heel prettig, vriendelijke en snelle service

Wat kan beter?

Geen idee, het is dat ik graag de rozenharissa gebruik.
Zelfs in amsterdam niet te koop. Alleen Ottolenghi, maar ja, de verzendkosten zijn hoog en service is natuurlijk niet optimaal vanuit UK.
Dus ik ben heel blij met jullie! En mijn vrienden genieten mee, ha ha.

Wat kan beter?

uitbreiding, van producten.maar ik zie dat je nu je al gaat richten op de meest gebruikte ingredienten van Ottolenghi.

Sofie

Gevarieerd en origineel aanbod, met voorkeur voor producenten met passie.
Persoonlijke en snelle service.

Wat kan beter?

Ik kan op dit moment niks bedenken.

Anne Penners

Heel goed

Isa

Zeer goed! Zeer professioneel! Proficiat !

Micky Bont

Zeer goede ervaring.Vooral het handgeschreven kaarte was bijzonder.Nogmals bedankt.Het pakketje was binnen twee dagen in Nederland, wat een snelle service.

Ik weet het niet nu.

Reactie Pimentón:

Dankjewel voor de feedback, Micky!

Prima, supersnelle reactie gekregen. Komt heel persoonlijk over. Snelle levering, ondanks dat het in eerste instantie uitverkocht was en het naar het buitenland (NL) verzonden moest worden. Het was...

Wat kan beter?

Populaire kookboeken in de gaten houden i.v.m. de te gebruiken ingrediënten, zodat je voorbereid bent op de mogelijke vraag naar ingrediënten. Voor de personen die ervan houden om iets nieuws/anders uit te proberen (onbekende/nieuwe ingrediënten), zou je recepten op de website kunnen zetten. Je moedigt dan aan om iets uit te proberen.

Reactie Pimentón:

Bedankt voor de feedback! De populaire kookboeken worden inderdaad nauw opgevolgd, maar het is niet steeds even evident om de ingrediënten daarna ook (op een betaalbare manier) te vinden en tot in de shop te krijgen :-) Er komen in elk geval weer een aantal nieuwe Ottolenghi-ingrediënten aan binnenkort, maar concrete suggesties blijven welkom!

Annick

Heel mooie kennismaking! Vlot geleverd ook

Thomas

Fijne ervaring, goed aanbod, goeie producten en goeie prijzen.

Wat kan beter?

Ik mis nog silgochu, rode peper die in fijne draadjes gesneden is, vaak als topping gebruik in japanse gerechtjes, anders een topaanbod!

Reactie Pimentón:

Bedankt voor de input! De silgochu gaat op de lijst van ingrediënten die ik bestel als ik ze tegenkom, dus misschien hoor je daar vroeg of laat nog wat van :-)