Service
Aanbod
Snelheid

Micky Bont

Zeer goede ervaring.Vooral het handgeschreven kaarte was bijzonder.Nogmals bedankt.Het pakketje was binnen twee dagen in Nederland, wat een snelle service.

Ik weet het niet nu.

Reactie Pimentón:

Dankjewel voor de feedback, Micky!

Prima, supersnelle reactie gekregen. Komt heel persoonlijk over. Snelle levering, ondanks dat het in eerste instantie uitverkocht was en het naar het buitenland (NL) verzonden moest worden. Het was...

Wat kan beter?

Populaire kookboeken in de gaten houden i.v.m. de te gebruiken ingrediënten, zodat je voorbereid bent op de mogelijke vraag naar ingrediënten. Voor de personen die ervan houden om iets nieuws/anders uit te proberen (onbekende/nieuwe ingrediënten), zou je recepten op de website kunnen zetten. Je moedigt dan aan om iets uit te proberen.

Reactie Pimentón:

Bedankt voor de feedback! De populaire kookboeken worden inderdaad nauw opgevolgd, maar het is niet steeds even evident om de ingrediënten daarna ook (op een betaalbare manier) te vinden en tot in de shop te krijgen :-) Er komen in elk geval weer een aantal nieuwe Ottolenghi-ingrediënten aan binnenkort, maar concrete suggesties blijven welkom!

Annick

Heel mooie kennismaking! Vlot geleverd ook

Thomas

Fijne ervaring, goed aanbod, goeie producten en goeie prijzen.

Wat kan beter?

Ik mis nog silgochu, rode peper die in fijne draadjes gesneden is, vaak als topping gebruik in japanse gerechtjes, anders een topaanbod!

Reactie Pimentón:

Bedankt voor de input! De silgochu gaat op de lijst van ingrediënten die ik bestel als ik ze tegenkom, dus misschien hoor je daar vroeg of laat nog wat van :-)

Wim

Top

Goedkoper eendenvet 😁

Reactie Pimentón:

Bedankt voor je feedback, Wim! Het eendenvet dat we hebben is van eenden die vrij uitlopen, en dat zorgt er inderdaad voor dat het niet het allergoedkoopste is :-) Maar de kwaliteit is er hopelijk ook naar!

Zeer vlot !! Vlugge, correcte aflevering ook .

Erwin Dekort

Aangename ervaring.

Wat kan beter?

De producten uit de verschillende keukens kunnen uiteraard nog verder aangevuld worden.

Zeer goede ervaring. Alles was super goed verpakt en kwam in perfecte staat toe.

Manita

Prima! Snelle reactie en levering.