Assortiment

Dittaverhoef@hotmail.com

Fijn dat ik snel mijn bestelling binnen had

Snelle reactie

Simone Fiet

Ze denken mee met de klant, zijn vriendelijk. Snelle service!

Klantgericht

n.v.t.

Goed assortiment tegen redelijke prijzen

Bonny

Uitstekend, dekbed van vandyck is heerlijk

Goede service

To Postma-Brugman

Zie hierboven

Heel fijn kussen.

Pebbie

2 Kussens besteld, helaas kwam 1 label niet overeen met het bestelde product. Dit gemeld en gelukkig werd de juiste snel toegezonden. Bij ontvangst viel het me op dat het papier in de kussenzak met... 2 Kussens besteld, helaas kwam 1 label niet overeen met het bestelde product. Dit gemeld en gelukkig werd de juiste snel toegezonden. Bij ontvangst viel het me op dat het papier in de kussenzak met afbeelding behoorlijk gekreukt was. Hierdoor heb ik het idee dat dit een retour kussen is geweest. Dit kan en mag uiteraard, maar ik vond het erg slordig overkomen om zo'n lelijk gefrommelde afbeelding bij het kussen aan te treffen. Toen overigens eerder bleek dat het kussen waar mijn voorkeur naar uitging niet bij mijn favo webshop te koop was, boden ze me een leuke korting zodat ik toch bij hun zou bestellen. Dat is dan wel weer goede service. Uiteindelijk dus 3 kussens ontvangen, 1 gehouden en 2 retour. Afhandeling retour incl. Klarna was binnen 24 uur geregeld dus alleen maar super goed.

Ruim assortiment , goede service

Caroline

Artikel was niet voorradig maar er was een goede communicatie om mij op de hoogte te houden.

Goede kwaliteit!

RK

Niets op aan te merken

Gewoon goed

E. de Wit

Niet alles was op voorraad.
Moest iets langer wachten dan beloofd.

Goed product

Martijn