Assortiment

Anouk

mark

Mooi assortiment met goede prijs. Telefonisch goed voorgelicht ook. 1 besteld item bleek niet op voorraad maar daar belden ze gelijk over en dat is als aparte zending een dag later verstuurd.... Mooi assortiment met goede prijs. Telefonisch goed voorgelicht ook. 1 besteld item bleek niet op voorraad maar daar belden ze gelijk over en dat is als aparte zending een dag later verstuurd. Helemaal perfect.

Vlot en netjes afgehandeld

Kasia

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Rob Kamperman

Een heerlijke onderdeken van Texelse schapen. Het is goed en lekker snel geleverd.

Goed verpakt en lekker snel geleverd

Goudswaard

Mijn product was tijdelijk niet leverbaar, bij de bestelling was dit niet aangegeven, het heeft dus een tijdje geduurd tot mijn bestelling geleverd kon worden, enigszins vervelend maar door de... Mijn product was tijdelijk niet leverbaar, bij de bestelling was dit niet aangegeven, het heeft dus een tijdje geduurd tot mijn bestelling geleverd kon worden, enigszins vervelend maar door de scherpe prijs en vriendelijke verdere behandeling uiteindelijk toch een prima gevoel bij de aankoop.

Zeer Klantvriendelijk, snelle en persoonlijke reactie.

Marianne

Very easy and kept me up to date

able to order from Australia. Great range

van Langeveld

Herl klantvriendelijke en behulpzame medewerkers die oplossingsgericht meedenken

Snelle afhandeling/antwoord

Elly Broeckmans

Heel erg tevreden, snelle en correcte levering.

snelle levering

Bea de Koning

Snelle levering en duidelijke website

Snelle levering en keurig verpakt verzonden. Op de kussens van Sylvana slapen wij al jaren een zijn van hoogwaardige kwaliteit 👌

Dittaverhoef@hotmail.com

Fijn dat ik snel mijn bestelling binnen had

Snelle reactie