Pieke&Co

Desiree

Duidelijke advertentie, snelle reactie op mail, goede service! Zeker een aanrader!

Mijn bestelling werd prima netjes en snel geleverd.

Snelheid waarmee ik mijn bestelling had.

Geen idee

Annemarie Molenaar

Een mooie website, en veel leuke en aparte baby en kinderartikelen te koop.
Wat ik heb gekocht was prachtig en mooi afgewerkt, een klein dingetje het rook wel naar sigarettenrook.
Na een...

Nette bezorging, veel keus in lettertypes, en stofjes variatie. Alles met liefde gemaakt.

Deze heb ik al genoemd, de sigarettenlucht.

dekkers corry

Heel goed geholpen

gelijk probleem op gelost

niet echt

Leuke en eigentijdse spullen.

Snel leverbaar.

Telefonisch slecht bereikbaar.
Foutieve informatie over de dag van levering.

Reactie Pieke&Co:

jammer dat u dit zo ervaart. een berichtje achterlaten en ik bel u terug, geen probleem. Dag van levering en informatie hierover ligt bij de post, dat heb ik niet in de hand

Superleuk, voordelig en razendsnel. Complimenten!

Leuke site met prima aanbiedingen

Jolanda

Leuke originele cadeaus, wel teleurstellend dat met de opmerking bij de bestelling niets is gedaan.

Snelle levering, originele producten

Website aanpassen zodat direct het resultaat in gewenste kleur en lettertype zichtbaar is

Reactie Pieke&Co:

er is helemaal geen opmerking geplaatst bij de bestelling, dus ik begrijp niet wat er bedoelt wordt.
En de website is niet aan te passen zodat het resultaat meteen zichtbaar is helaas

Wij als bedrijf zijn zeer tevreden over Pieke&Co het is ook fijn dat er altijd 10% korting is.
Het wordt netjes op tijd geleverd etc.

De korting, de goede cadeaus

Lena

Goed en snel contact via de mail. Bezorging precies volgens de levertermijn. En belangrijkste: de gestoffeerde houten letters zijn erg mooi geworden. We zijn er heel blij mee.

Misschien kan er op de website een voorbeeld worden gemaakt van de keuze die de klant maakt. Ik had houten letters besteld met verschillende stoffen. Het zou mooi zijn als ik dit kon zien, naast elkaar hoe de combinatie zou zijn. Het heeft overigens bij mij mooi uitgepakt.

ferdi braat

Mooi product, tevreden.

Mooie letters, goede kwaliteit.