Pico Yellow

Pico Yellow Ook benieuwd naar feedback over de webshop Pico Yellow? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company20
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Pico Yellow met 10/10. Gebaseerd op 20 ervaringen.
Communicatie

Gerard van Ekkeren

SEO, communicatie, hulpvaardigheid!

Fantastisch seo-resultaat behaald!.

Wagemaker

Bij uitstekend en snel geholpen door dit bedrijf. ze zijn zeer flexibel en weten een probleem snel en duidelijk op te lossen. ik zou dit bedrijf zeker aanraden en mocht ik opnieuw hulp nodig hebben, dan weet ik ze te vinden!.

dartfreakz
dartfreakz

Komt afspraken na. Is duidelijk en doet wat er is afgesproken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Pico yellow heeft prima werk geleverd. conform afspraak heeft robin zijn werkzaamheden uitgevoerd. website (wordpress) is een stuk sneller geworden. had ik pico yellow maar eerder gevonden..

WF Webalicious
WF Webalicious

Goede kwaliteit, vertrouwen en heel belangrijk een scherpe prijs!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een heel goede ervaringen met pico yellow. .
zeer behulpzaam en weten waar ze mee bezig zijn! .
moesten wij in de toekomst opnieuw een google pagespeed verhoging nodig hebben voor één van onze websites dan zullen we zeker terug de diensten van pico yellow gebruiken!.

MagneetverfKopen.nl
MagneetverfKopen.nl

Snelle communicatie, duidelijke voortgangs'rapportage', zelfstandig met externe partners de technische problemen opgelost. Goed resultaat.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Robin heeft erg goed werk afgeleverd. er waren wat technische probleempjes die om de hoek kwamen kijken, maar dat heeft hij snel en volledig opgelost. de website is een stuk sneller en de mobiele aanpassingen zijn netjes gedaan. geen gezeur over meerwerk door de onvoorziene problemen, alles is volgens de offerteprijs gedaan.

Genees je Wijzer
Genees je Wijzer

Communicatie, kwaliteit, vertrouwen en scherpe prijs!

n.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goede ervaringen met pico yellow. zeer behulpzaam en kundig! mochten wij in de toekomst opieuw seo en/of websiteverbeteringen nodig hebben zullen we zeer zeker terugkeren bij pico yellow!.

JSC Emmen
JSC Emmen

Uit eigen initiatief met verbeterpunten naar voren komen die buiten de opdrachtbeschrijving stonden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed werk afgeleverd. professionele opstelling.

A.G.internetmarketing
A.G.internetmarketing

de snelheid en deskundigheid heeft zelf mij verbaasd,zeer professioneel bedrijf.deze raden wij dus ook aan

heel klein is te verwaarlozen,geef altijd aan je klanten door als het in of ex btw is dit zeg ik omdat je een prijs afspraak maak wat voor een particulier raar zal overkomen als er nog btw bij komt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Pico yello had ook pico bello kunnen heten wij van aginternetmarketing krijgen regelmatig opdracht om onderzoek te doen naar de behulpzaamheid,service,contact,advies enz. van de vele internetbureau's die ons land telt het was voor mij als eigenaar van aginternetmarketing een geheel nieuwe ervaring door de snelheid waarmee wij geholpen werden..
het ging als volgt ik(arno) nam contact op met robin van pico yellow omtrent een probleem met mijn wordpress,robin stelde mij eerst voor om het èèn en ander is te proberen nou dat ging dus niet en ging daarna zelf aan de slag met een goed advies(pagespeed) er bij is de snelheid flink gestegen,en probleem met een storende letter was in no time verholpen,.

KNAL Verhuur
KNAL Verhuur

Zeer snelle communicatie en uitvoering!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wordpress site sneller gemaakt.

Stay Hungry Marketing
Stay Hungry Marketing

waanzinnige fijne en prettige communicatie, de website is aanzienlijk sneller geworden en technisch verbeterd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Opdracht om onze website te versnellen.

Bedrijfsinformatie

Pico Yellow is een internetbureau uit Breda. Bij ons kan je terecht voor al je internet gerelateerde zaken. Of het nu gaat om het creëeren van een nieuwe responsive website of het opzetten van een online marketing strategie. Wij zijn jouw partner als je opzoek bent naar online succes!
Adres
Witmoeren 6