Carine Aberson

Snel bezorgd, mooie complete tas, gelijk aan plaatjes op de website

Snel bezorgd, mooie complete tas, gelijk aan plaatjes op de website

Weer een review

365 Consulting

Duidelijke website. Levering netjes en volgens afspraak.

Duidelijke website en snelle levering.

mogelijkheid om mand zelf samen te stellen.

Rob Van Zanten

Mooie picknickmand ontvangen
Niets op aan te merken
Ik ben er blij mee

Snelle levering en product is goed verpakt

Niets op aan te merken

Tania Lycke

Vlotte service en snelle levering

Reeds genoten van onze eerste picknick met onze tas!
Vlotte service en snelle levering zonder meerprijs.

?

Ida Pompstra

Veel keuze en prima service. Ik had dit als kado gedaan aan een jong gezinnetje die er veel.op uit gaan met de fiets. Nu kunnen ze gezellig picknicken met de prachtige en hippe rugtas met inhoud. Ik... Veel keuze en prima service. Ik had dit als kado gedaan aan een jong gezinnetje die er veel.op uit gaan met de fiets. Nu kunnen ze gezellig picknicken met de prachtige en hippe rugtas met inhoud. Ik heb nog een flesje rosé in de flessenhouder gedaan die aan de tas vastzit en koel blijft!

Snelle service, goed contact en vriendelijk geprijsd

None

Minnaard

Ilona heeft voor ons , onze kinderen en kleinkinderen een voortreffelijke picknick verzorgd, het ontbrak werkelijk aan niets, ze had er zelfs een klein cadeautje voor de kleinkinderen bij gedaan, en... Ilona heeft voor ons , onze kinderen en kleinkinderen een voortreffelijke picknick verzorgd, het ontbrak werkelijk aan niets, ze had er zelfs een klein cadeautje voor de kleinkinderen bij gedaan, en omdat ze wist dat we 40 jr getrouwd waren Had ze er een mooi felicitatie kaart ingedaan. Echt een aanrader, Ilona hartelijk bedankt van ons allemaal (26 pers) groet Hans en Lijnie Minnaard

Het ontbrak werkelijk aan niets was super goed verzorgd

Bereikbaarheid kan wat beter

Irene

De picknicktas zoals omschreven ontvangen. Leuk verjaardagskado waar we vast fijne uitstapjes mee gaan beleven in Frankrijk.

Duidelijke site.

Misschien meerdere verschillende kleuren van de picknicktas

Lisette Haman

Snelle reactie en snel ontvangen

Bij vraag binnen een minuut antwoord. Gelijk bestelling eruit gedaan en volgende dag in huis. Top service!!

Geen verbetering punten

Schoolbieb Op Orde Leesbevordering

Tiptop verzorgd

Vers, huisgemaakt, alles met aandacht ingepakt

Elaine Kense

Bestelling kwam niet helemaal binnen zoals verwacht, maar dit is opgelost door de klantenservice

Goede afhandeling probleem

Klantenservice gaf aan vanaf heden geen echte champagneglazen meer te leveren bij de picknickmand. Dit vind ik wel afdoen van de algehele uitstraling van de mand. Van luxe naar een beetje goedkoop.... Klantenservice gaf aan vanaf heden geen echte champagneglazen meer te leveren bij de picknickmand. Dit vind ik wel afdoen van de algehele uitstraling van de mand. Van luxe naar een beetje goedkoop. Terwijl de aankoop niet echt goedkoop is. Daarom zou ik toch glas erbij leveren.