Perfecte afhandeling van A tot Z. Zeer tevreden, bedankt.

Hele mooie stevige mand! Perfect dat de binnenkant helemaal in een koelelement is. Bestek en borden netjes opgeborgen in het deksel. Leuk en praktisch deken ook!

Uitzicht en praktisch

Geen breekbare borden

Snelle levering!

Geen. Ik ben heel tevreden.

Prima picknickmand. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Gelukkig stevig ingepakt want de doos was over de poort gedeponeerd. Een hele opluchting dat de porseleinen bordjes en de glazen nog heel waren.

De communicatie (via mail) ivm de levering kwam te laat (ongeveer 2u voor levering). Pakket werd over poort van 2m hoog gedeponeerd. Risico op beschadiging is daardoor groot. Doos mss labelen als... De communicatie (via mail) ivm de levering kwam te laat (ongeveer 2u voor levering). Pakket werd over poort van 2m hoog gedeponeerd. Risico op beschadiging is daardoor groot. Doos mss labelen als 'breekbare inhoud'?

Toffe mand! Bij het zien ervan krijg je spontaan zin om te picknicken.

Handig
Mooi
Alles zit goed vast

Geen band om het te dragen
Passen geen extra bordjes in

Prima!

niet opvallende sterke punten

bij de bestelling kon ik niet ien, wanneer de picknickmand geleverd zou worden, dat was wel jammer.

Nancy

Vlugge levering . Prachtige mand en zeer mooi

Jana lerutte

Snelle ervaring, hiermee bedoel ik dat ik mijn pakket inderdaad de dag erachter had. Zalig

De levering was enorm snel, ik had mijn picknickmand besteld voor 14u en had die daadwerkelijk de volgende dag in huis.

De info over waar mijn pakketje zat vond ik een beetje onduidelijk. Misschien dit dus wat duidelijker maken.

Goede website, je kan duidelijk zien wat je bestelt. Goede service

Snelle levering, correcte afhandeling van de bestelling, goed verpakt

Michiels Luc

Knap