Goed!

Persoonlijk

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve review.
Fijn dat je het persoonlijk contact als prettig hebt ervaren.
- Team PHP Professionals

De eerste keer dat ik uberhaupt goede ervaringen heb met een recruiter. En dan is het gelijk ook nog super goed. Wybe heeft mij heel goed geintroduceerd bij de verschillende bedrijven. Op een... De eerste keer dat ik uberhaupt goede ervaringen heb met een recruiter. En dan is het gelijk ook nog super goed. Wybe heeft mij heel goed geintroduceerd bij de verschillende bedrijven. Op een gegeven moment kende hij mij goed genoeg om zelfs een bedrijf voor te stellen waar ik zelf nooit op zou hebben gereageerd. En juist dat bedrijf blijkt achteraf de beste match voor mij te zijn geweest.

PHP Professionals is tot op heden het enige recruitment bedrijf die ik zou aanbevelen.

Hi!
Bedankt voor je fijne review. Fijn dat het contact met Wybe zo goed is verlopen en dat je blij bent met onze service.
Succes met je nieuwe uitdaging. Dat moet wel goed...
Hi!
Succes met je nieuwe uitdaging. Dat moet wel goed komen.
Vriendelijke groet,
Team PHP Professionals

Bence Nyiri

Uitstekend

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat je het traject als uitstekend hebt ervaren.
- Team PHP Professionals

Ik heb het gehele traject (eerste contact / eerste sollicitatiegesprek / contract ondertekenen) als zeer positief ervaren. Mijn recruiter belde vaak een was altijd bereikbaar.

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je leuke review. Fijn om te lezen dat het traject je is bevallen.
Succes met je nieuwe uitdaging!
Team PHP Professionals

Benaderd op linkedin en een gesprek ingepland. Alles ging soepel en uiteindelijk op gesprek geweest bij twee bedrijven. Bij een van die bedrijven een vervolggesprek gehad en een contract aangeboden... Benaderd op linkedin en een gesprek ingepland. Alles ging soepel en uiteindelijk op gesprek geweest bij twee bedrijven. Bij een van die bedrijven een vervolggesprek gehad en een contract aangeboden gekregen.

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te lezen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren.
Heel veel succes met je nieuwe uitdaging!
- Team PHP Professionals

Ze hebben veel aandacht gehad voor mijn wensen en hielden me goed op de hoogte van gevonden mogelijkheden, uiteindelijk hebben ze mij geholpen aan een uitstekende werkgever.

Bedankt voor je positieve review!
Leuk om te lezen dat je blij bent met je nieuwe uitdaging en dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren.

Jens J. Kuipers

Vanaf het eerste moment dat ik PHP Professionels benaderde werd mij veel zoekwerk ontnomen en kreeg ik al snel veel leads waar ik potentieel aan de slag kon. Hoewel ik toen voor een andere kans... Vanaf het eerste moment dat ik PHP Professionels benaderde werd mij veel zoekwerk ontnomen en kreeg ik al snel veel leads waar ik potentieel aan de slag kon. Hoewel ik toen voor een andere kans gegaan ben, bleven Bas en ik in contact. Een paar maanden later pakten we het proces weer op, met hetzelfde resultaat. Dankzij Bas en PHP Professionels zit ik nu op de beste plek die ik mij kan voorstellen.

Bedankt Bas!

Hi Jens,
Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring met ons hebt gehad.
Groetjes van Bas en heel team PHP Professionals!

Binnen een aantal weken een onwijs leuke nieuwe baan gevonden via PHP Professionals. Wybe luisterde goed naar wie ik was en waar ik naar op zoek was. Ook na elk gesprek was het erg fijn om te horen... Binnen een aantal weken een onwijs leuke nieuwe baan gevonden via PHP Professionals. Wybe luisterde goed naar wie ik was en waar ik naar op zoek was. Ook na elk gesprek was het erg fijn om te horen hoe het bedrijf het gesprek heeft ervaren. Uiteindelijk bij een bedrijf terecht gekomen die onwijs goed bij mij past, en waar ik zelf niet snel op was gekomen. Thanks Wybe!

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat je de samenwerking met Wybe als prettig hebt ervaren. Succes met je nieuwe uitdaging :)!
- Team PHP Professionals

PHP Professionals heeft mij goed geholpen met het vinden van een functie die voldoet aan mijn eisen. Het process was vlot en de recruiter was vriendelijk doch doortastend.