Lex Riswick

Al jaren ben ik lid van Photofacts Academy en heb al regelmatig gebruik gemaakt van de opleidingen, die hier staan. Deze zijn goed op[gezet en eenvoudig te volgen. Daarna ook handig als je nog een... Al jaren ben ik lid van Photofacts Academy en heb al regelmatig gebruik gemaakt van de opleidingen, die hier staan. Deze zijn goed op[gezet en eenvoudig te volgen. Daarna ook handig als je nog een keer iets opnieuw wil bekijken.

Reactie Photofacts Academy:

Goed te horen dat het bevalt, Lex!
Bedankt voor het achterlaten van je ervaring en veel plezier nog met de cursussen! :)

joke ziekenoppasser digital art

PA is voor mij een naslagwerk. Als ik mijn geheugen wil/ moet opfrissen kan ik er altijd terecht. Ook nieuwe onderwerpen gebruik ik om me verder te ontwikkelen.

Sjak Vrieswijk

Photofacts Academy is een geweldig platform. Zeer veel interessante en leerzame cursussen en zeer regelmatig wordt nieuwe content toegevoegd. Een echte aanrader!!

Fotografie Gina Heynze

Photofacts Academy is een onuitputtelijke bron van kennis voor elke fotograaf en/of editor. Zolang je lid bent kun je alle cursussen raadplegen. Elke cursus is ook handig ingedeeld in tijdblokjes en... Photofacts Academy is een onuitputtelijke bron van kennis voor elke fotograaf en/of editor. Zolang je lid bent kun je alle cursussen raadplegen. Elke cursus is ook handig ingedeeld in tijdblokjes en onderdelen zodat je ook gemakkelijk kunt terugvinden wat je zoekt.

Jean Verstraete

DANK ZIJ CURSUSSEN MET INDELING SNEL EEN ANTWOORD OP PROBLEEMPJES

Sjaak

Voor elk wat wils. Van beginner tot gevorderde. Divers aanbod in cursussen.

Guill. Raemakers

Bij Ph.Ac. heb ik veel kennis over fotografie, in zijn algemeenheid, en Fotografiebewerking in het bijzonder opgestoken. Vele instruktiefilms en cursussen zijn een zeer waardevol om je hobby op een... Bij Ph.Ac. heb ik veel kennis over fotografie, in zijn algemeenheid, en Fotografiebewerking in het bijzonder opgestoken. Vele instruktiefilms en cursussen zijn een zeer waardevol om je hobby op een hoger niveau te brengen.

Jan Stam

Fijne informatie, makro en landschapcursus.

Privee

Heel mooi platform leer steeds iets bij

Erzebeth

Al vele cursussen gevolgd, steeds nav een onderwerp dat ik meer wilde uitdiepen. Alle docenten zijn vakkundig in hun gebied, ga ook regelmatig terug naar een cursus ter opfrissing!