K.P. den Haan

Over Accudienst kunnen we kort zijn. De Accu, merk Varta, werd snel geleverd en de accu eerst controleren bij aflevering was geen enkel probleem. De auto deed het direct en eerst nog een rondje...

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor uw complimenten en geweldige review. Heel veel plezier van de nieuwe autoaccu en graag tot de volgende keer! 😊

Oscar den oudsten

Scherpe prijzen en razend snelle levering, dezelfde dag nog !

Stoops

Fijn bedrijf met kennis van zaken en de gemaakte afspraken na komen mbt tot prijs en tijd van aflevering.

Mario Mulder

Goed bedrijf, snelle levering, juiste producten.

D.C.

WOW ...... Het zal je maar gebeuren: wil je ‘s-ochtends naar je werk .... start je auto niet, accu defect. Geen lid van de ANWB en niet ff iemand in de gelegenheid om me een jumpstart kan geven....

Reactie PhoneStore.nl:

Super leuk om uw uitgebreide review te lezen. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om uw verhaal te doen. Een pluim op ons werk! Heel veel plezier van de accu en uiteraard staan we altijd graag voor u klaar. 😊

kinrooiwebradio

Zeer goede service met zeer vriendelijke medewerkers

Gerrit

Goede webshop, verleend goede service. Pluspunt vind ik dat ze ook gratis avond levering bieden en je anders dan post nl kan kiezen. Nog een voordeel zijn de concurrerende prijzen.

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor je super leuke review Gerrit!
Fijn om te horen dat de gratis avondlevering gewaardeerd wordt, we houden hem erin! 😊
Veel plezier van de Kroon olie en graag tot de volgende oliewissel! 🚗
Groeten van MAPP / OlieDienst.nl

Kor Hospers

Het artikel was helaas niet dat wat we bedoelden. Maar de afwikkeling na retourzending was zeer correct, waarvoor onze hartelijke dank.Vr.Groet. fam.Hospers

Erik Bakker

Op tijd geleverd en correct verpakt.

Kuijlaars

Na een correcte bevestiging van mijn bestelling, pakket zelfs vroeg op de volgende dag ontvangen !. In dit geval dus een super snelle levering en komt het bedrijf zijn toezegging na !.