PhoneFox

Tomas Dm

Niet aan te raden als je OEM schermen wilt.
Niet aan te raden als je OEM schermen wilt.
Heb bij hen een OEM scherm besteld voor een iPhone 6s. Maar het viel al snel op dat het om een namaak ging, slechte respons tijden, zware screen bleed, slechter beeldkwaliteit dan het origineel enzovoort.
Vervolgens heb ik hen een mail gestuurd met de vraag of het misschien een vergissing was. Tot op heden heb ik hier geen antwoord op gekregen.

Spijtige zaak.

Tot nu toe slecht. Ik krijg 0 reacties op de vragen die ik stel. Heb een scherm besteld maar nog niet geleverd gekregen. Wacht nog even af, maar ben er eigenlijk al helemaal klaar mee

niettevreden

Mijn scherm was gebarsten van mij iphone. ik ga dus op zoek naar een goed scherm, ik kom bij phonefox terecht en denk "nu heb ik het gevonden" het duurdere OEM scherm, even goed als een origineel... Mijn scherm was gebarsten van mij iphone. ik ga dus op zoek naar een goed scherm, ik kom bij phonefox terecht en denk "nu heb ik het gevonden" het duurdere OEM scherm, even goed als een origineel scherm staat er beschreven, dus bestel ik dit scherm. Mijn eerste opinie was goede webshop, vlotte levering etc..
Scherm geïnstalleerd, blijkt een scherm te zijn met fouten, namelijk: als ik tekst aan het typen ben komen er een hele boel letters op het scherm die ik niet aantik, als ik een app wil openen dan opent er een andere app, acuraatheid 0 dus.
Gevolg: ik mail naar phonefox om hun op de hoogte te brengen van mijn probleem, na enkele dagen nog steeds geen mailtje terug, dus ik stuur nog een mal met enkele vet gedrukte letters in en opeens word er binnen de 2uur gereageerd dat mijn scherm waarschijnlijk niet goed aangesloten is of dat er vuil tussen de connecties zit en dat ik het best eens opnieuw aansluit.
Ik geef hen het voordeel van de twijfel en doe dit dus tot 2 maal toe, gevolg: probleem niet opgelost!
Ik mail hen terug zonder vette letters dat dit geen oplossing geeft voor mij, na 24uur nog geen antwoord terug, dus ik mail terug een met vet gedrukte letter in de mail, gevolg: binnen 15min reactie dat ze een zo snel mogelijk een ander scherm sturen.
Ik dus wachten op een nieuw scherm 2 dagen later nog geen scherm te bespeuren dus ik stuur een mailtje als dit al verstuurd is, gevolg: 24u later (ondertussen vrijdag) krijg ik een mailtje dat het scherm is verstuurd. Op zaterdag ontvang ik dan het scherm, ik wil dit installeren en zie dat dit een ander scherm is dat het scherm dat ze eerst gestuurd hadden, in mijn opinie het goedkopere scherm. Na installatie werkt dit scherm tot nu toe (2dagen later) nar behoren, niet hetzelfde als het origineel maar het is werkbaar.

Mijn conclusie: Ik koop nooit meer bij phonefox, ik raad dit bedrijf zeker bij niemand aan. DOE HET NIET en laat je zeker niet inpakken door hun mooie woorden op hun website! Ga dus op zoek naar een andere aanbieder er zijn er genoeg, maar blijf weg van phonefox!

Mij zie je niet meer terug phonefox! Jammer maar helaas. Welkom in 2019 waar een ondermaatse service en moeilijk contact not done is!

ByeBye

Snel. Vlot contact

Ewout Klein

De levering is prima, Het scherm bleek de verkeerde te zijn. Deze kon ik retour sturen, dit dan ook gedaan. Vervolgens geen geld terug of een ander scherm (met evt. bijbetaling van mijn kant nota... De levering is prima, Het scherm bleek de verkeerde te zijn. Deze kon ik retour sturen, dit dan ook gedaan. Vervolgens geen geld terug of een ander scherm (met evt. bijbetaling van mijn kant nota bene!) De communicatie is er weinig tot niet.
Grow a pair.

visser

Levering was prima. Een scherm was defect. Om dit op te lossen was de communicatie zeer slecht.
Zeker met garantie zou ik dit bedrijf niet adviseren

F. Top

OEM Iphone 7 display werd snel geleverd, echter zat er een defect in het scherm. Het oplossen van het probleem kostte wat tijd, maar uiteindelijk wel netjes een vervangend scherm ontvangen dat... OEM Iphone 7 display werd snel geleverd, echter zat er een defect in het scherm. Het oplossen van het probleem kostte wat tijd, maar uiteindelijk wel netjes een vervangend scherm ontvangen dat correct werkt. Beeldkwaliteit van het OEM-scherm is zeer goed.

Rob

Beste Niels,

Ik ben al ruim een week bezig om een scherm terug te sturen krijg geen contact via mail, whatsapp of telefoon.
Wanneer krijg ik nu bericht terug over het...
Beste Niels,

Wanneer krijg ik nu bericht terug over het retourneren.

Graag contact en zorg dat je dit even netjes afwikkeld.

Rob

Lars

Ik kocht een iPhone 6 batterij met toolset.
Ik kocht een iPhone 6 batterij met toolset.
Goede en vriendelijke service. De producten die geleverd zijn goede kwaliteit. Onderdelen waren makkelijk te vervangen mbv instructiefilmpjes op de website.
Een aanrader!

Levering duurde lang en zowel gereedschap als batterij voor Iphone werkten niet goed. Na klachten werd het geld direct geretourneerd.