Richard Steen

Phonedokter Spijkenisse ,

Vandaag de accu laten vervangen iPhone 6.

Super vriendelijk en vakkundig geholpen zal er zeker terug komen om de telefoon te laten repareren. Phonedokter Spijkenisse ,

Vandaag de accu laten vervangen iPhone 6.

Super dat ik niet 14 werkdagen mijn telefoon heb moeten afstaan bij een dealer voor een accu te vervangen ,nu ben ik binnen 30 min geholpen.

Ben heel blij ermee dat het zo gedaan is en kan nu weer genieten van een telefoon met power top.

Ga zo door Phonedokter Spijkenisse bedankt

Mvg.
Richard

Zijn netjes en zorgvuldig met de telefoon bezig en heel vriendelijk en geven een goed advies.

Ingrid

Snelle goede en vriendelijke service, ik kom hier altijd bij schade etc aan mibueltjes ipads etc👍

Snelle en goede service

M Picokrie

Zeer tevreden. Defect moederbord waar volgens GSMshop en GSM Repair niets meer aan te doen was. Door Samsung geattendeerd op de deskundigheid van PhoneDokter en...zij hebben het gefixt! Tevens... Zeer tevreden. Defect moederbord waar volgens GSMshop en GSM Repair niets meer aan te doen was. Door Samsung geattendeerd op de deskundigheid van PhoneDokter en...zij hebben het gefixt! Tevens snelle service en reactie op vragen. Online communicatie en betalingslink professioneel en goed op orde. Omdat we het toestel nog niet terug hebben, nu nog een 9,5 als oordeel.

Deskundigheid
Snelle reactie
Betalingslink professioneel en goed op orde

Zeer tevreden: snelle reparatie, vriendelijke medewerker. (En goedkoper dan bij een bekend groot bedrijf. )

S. Hoek

Verschrikkelijk

P. Snoeck

Wederom een scherm laten vervangen van de Iphone 7 van mijn dochter. Binnen een half uur klaar.

Vriendelijk, vakkundig en snel.

ydal

Vandaag een afspraak ingepland en mijn iphone 6s beeldscherm laten vernieuwen.

Ik ben een paar keer eerder geweest bij phonedokter en ik ben altijd tevreden over de service.

-Fijne en duidelijke website.
-Makkelijk om afspraak te maken.
-Nette schone winkel met goede koffie
-Vriendelijke ontvangst
-Prima reparatie
-Snelle afwikkeling bij afhalen.
-Factuur via de mail ontvangen.

Dirk van Kempen

Zeer correct, kundig en snel geholpen. Binnen gelopen zonder afspraak en toch mijn telefoon met een uurtje gerepareerd.

Nette winkel, goed bereikbaar en vriendelik personeel.

I had an incredible service with Phone Dokter. The team is incredible, professional and efficient. I will continue to be their client.

Price, treatment

Kalis/Perry Allround

Super geregeld bij phonedokter, vakkundig en snel gerepareerd👍

Advies en reparatie . Snel en vakkundig !