Anton de Ruiter

Snelle service

snelle service

Rabbia Anwar

Medewerkers waren heel erg vriendelijke. Ze hebben me gelijk geholpen

Vriendelijk tegenover de klant.

Richard van Liessum

Erg goed!

Scherm reparatie snel en vakkundig uitgevoerd.

Kolling

Zondag een afspraak gemaakt gelijk ideal betaald voor een iphone 8 scherm reparatie. Op de factuur stond afspraak tussen 10 en 12.30. Mijn dochter stond netjes de volgende dag om 10 uur voor een... Zondag een afspraak gemaakt gelijk ideal betaald voor een iphone 8 scherm reparatie. Op de factuur stond afspraak tussen 10 en 12.30. Mijn dochter stond netjes de volgende dag om 10 uur voor een gesloten deur! Na telefonisch contact wat pas om 12 uur mogelijk was werd er tegen mij gezegd dat meneer de baas was en er gewoon om 10 uur was! Mijn dochter liegt dus! Als dat de eigenaar van dat bedrijf is heb ik veel medelijden met de mensen om hem heen! Schandalig! Beter zsm mijn geld terug!

Huub

Snel gerepareerd, goede service. Helaas niet helemaal goed gedaan.

Snelheid

Stofberg

Zoals altijd snel en netjes afgehandeld.

Service

Rodeq

Nette offerte snelle levering

Werkwijze

J.HBuitendijk

Wij zijn zeer tevreden dat we gelijk terecht konden met onze iPad waar het scherm van gebroken was! En na een paar uurtjes konden we het ophalen en het is als nieuw, wij bevelen dit adres aan!

Snelle service! Komt beloftes na!

Martijntje Berkhout

Wat een waardeloos bedrijf. Op je website een aanbieding zetten en dan als ik onderweg ben op de fiets naar jullie toe bellen dat de aanbieding niet klopt op de website en het 30 euro duurder is!

Angelique Martens

Prima ervaring