Willem

Snelle afspraak en reparatie welke aan alle verwachtingen voldoet.

Net bedrijf met hoge kwalitatieve uitstraling en vriendelijk personeel.

Prima geholpen, klantvriendelijke medewerkers. De reparatiekosten worden vooraf duidelijk afgesproken.

Transparantie en deskundigheid

G Yapi

Telefoon na afspraak afgegeven. Bleek de verkeerde accu besteld te zijn dus telefoon achtergelaten. Drie dagen later telefoon opgehaald na een belletje. Bij thuiskomst bleek dat er en witte sticker...

Willem den Boer

Online een afspraak gemaakt en kon binnen een uur terecht.Telefoon keurig volgens afspraak binnen een half uur gerepareerd.

Zeer vriendelijk geholpen door de medewerker. Goede afspraken met reparatie garantie !

Tanja Hagen

Helaas was het filiaal waar we onze afspraak hadden staan gesloten en moesten we naar de andere kant van de stad fietsen. Daar werden we vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.

Vriendelijke en geduldige jongens waren aan het werk. De zaak ziet er verzorgd mooi en professioneel uit.

Wilco

Goed geholpen, snelle service.

Abigail

Hele goede service, na vervanging van mijn scherm bleek hij nog niet goed te werken. Phonedokter heeft er gratis een nieuw scherm in gezet en het werkt weer helemaal top. Zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk, 1 jaar garantie!

C de Jong

Snel contact via mail of telefoon. Offerte was lager dan de factuur zonder dat ik daarover contact met me is opgenomen. voor mij niet duidelijk waar dat in zit.

Prima. Snel geregeld na afspraak. Wel beetje opdringerige manier van communicatie.

Reparatie ziet er goed uit. Officiële reparateur van IPhone. Belangrijk voor verzekering

Richard Steen

Phonedokter Spijkenisse ,

Vandaag de accu laten vervangen iPhone 6.

Super vriendelijk en vakkundig geholpen zal er zeker terug komen om de telefoon te laten repareren.

Zijn netjes en zorgvuldig met de telefoon bezig en heel vriendelijk en geven een goed advies.