Goede service en heel klantvriendelijk.

N.v.t

Nemad Hofman Talih yurttakalin

Fijne jongens , deskundig, behulpzaam en betrouwbaar

Sybren Bijleveld

Eerste indruk is goed. Ik werd naar een ander filiaal verwezen ivm de aanwezigheid van eventueel benodigde onderdelen. Ik ben vol goede hoop wat betreft de reparatie...... Ook was het filiaal op... Eerste indruk is goed. Ik werd naar een ander filiaal verwezen ivm de aanwezigheid van eventueel benodigde onderdelen. Ik ben vol goede hoop wat betreft de reparatie...... Ook was het filiaal op de Kop van Zuid goed bereikbaar.

Er werd geen belofte gedaan dat mijn telefoon weer 100 procent in orde komt.

Jessica

2 maal staan wachten in de regen, niemand kwam opdagen. Uiteindelijk na 3 weken (!!!) mijn iphone 8 terug, scherm voor en achter “gemaakt” 205 euro. Scherm zat los, kon hem met mijn vingers... 2 maal staan wachten in de regen, niemand kwam opdagen. Uiteindelijk na 3 weken (!!!) mijn iphone 8 terug, scherm voor en achter “gemaakt” 205 euro. Scherm zat los, kon hem met mijn vingers lospakken. Camera snoertje daardoor kapot, gemaakt, moest weer betalen. Niet gedaan. Bij thuiskomst blijkt nog veel meer stuk en dat scherm zit er gewoon scheef op. Bedrijf geeft geen thuis, geen reactie op mail. BELLEN KAN IK NU NIET. Belachelijk dit!!!

Niks!

Anneke Berger

Ik had eerder een review geschreven deze trek in volledig in. Ik ben telefonisch benaderd om mijn klacht op te lossen en moet bekennen dat is keurig gedaan. Fijn dat er aandacht is wanneer je niet... Ik had eerder een review geschreven deze trek in volledig in. Ik ben telefonisch benaderd om mijn klacht op te lossen en moet bekennen dat is keurig gedaan. Fijn dat er aandacht is wanneer je niet tevreden bent. Ik ben vandaag weer helemaal gelukkig met een goed werkende i phone echt super opgelost!!

Lex de Jong

Prima geholpen, binnen het half uur gerepareerd, zoals afgesproken.

Keurige uitleg

Hele fijne ervaring, vriendelijk personeel, snel geholpen en binnen een half uurtje klaar. Ik raad dit bedrijf zeker aan! 👍

Vriendelijk personeel, snel geholpen. Schappelijke prijzen.

Bianca

Is je telefoon kapot? Twijfel niet maar breng hem naar de PhoneDokter. Met een half uurtje heb je hem terug, je kunt online een afspraak maken. Nette prijzen!

- klantvriendelijk
- juiste prijs/kwaliteitverhouding
- klaar terwijl je wacht

Roy Vink

Mobiel was snel gemaakt en ook nog goed

Snelle service
Goede kwaliteit

Lambert Gouder de Beauregard

Vriendelijke benadering , maar vooral snelle afhandeling c.q. reparatie van mijn LG Nexus X5.