Diana

Excellent service, fast, reliable and fair price

Fast service

Khaled

Ben al inmiddels twee keer bij de phone dokter geweest voor een reparatie. Enige plek waar ik het vertrouwt voel om mijn telefoon achter te laten.

Service

Antilliaan

Top service en ben snel geholpen

Top service

Prive

Erg goed: werd duidelijk gecommuniceerd

Communicatie, vakmanschap

Sanne

Simpel en snel een afspraak maken

Goede service

Roy

Totale onderzoekkosten € 56,50, incl. verzendkosten via DHL van € 7,50. Nadat het onderzoek had plaats gevonden, bleek dat mijn toestel (moederboard) niet gerepareerd kon worden. Informatie bij een... Totale onderzoekkosten € 56,50, incl. verzendkosten via DHL van € 7,50. Nadat het onderzoek had plaats gevonden, bleek dat mijn toestel (moederboard) niet gerepareerd kon worden. Informatie bij een plaatselijke telefoonwinkel bleek dat er geen onderzoekkosten in rekening wordt gebracht. Service van de zaak. Had dus geen kunnen besparen als ik naar de plaatselijke winkel was gegaan.

Onnodige hoge kosten rekenen

N. Kuil

Zover niet zo best. Heb voor iPad 12.9 Pro de batterij en scherm laten repareren. Na terug komst bleek de ipad niet meer goed te functioneren, terug gestuurd en weer ontvangen, heb vele excuses en... Zover niet zo best. Heb voor iPad 12.9 Pro de batterij en scherm laten repareren. Na terug komst bleek de ipad niet meer goed te functioneren, terug gestuurd en weer ontvangen, heb vele excuses en verhalen gehoord maar de ipad werkt nog steeds niet. Heb verschillende keren contact met ze gezocht, aangetekende brief, e-mail en gesproken. Er zou een oplossing komen maar wacht er nog steeds op, weinig vertrouwen meer in. De garantie die ze presenteren is er gewoon niet.

Snel in rekening sturen.

Aziz