Contrastbouw BV

Was al eerder met mijn telefoon geholpen aan een nieuw scherm. Nu wilde min tablet niet opstarten. Weet niet wat ze gedaan hebben maar hij doet het weer en koste mij maar € 15.
Super blij met...
Super blij met de service.

Professioneel, wel prijzig maar betaald zich uit met goede kwaliteit en garantie.

Deskundig

Krisztina Popa

Helemaal top! Ben zonder afspraak gegaan en was direct geholpen.

Goede service, goede prijs-kwaliteit verhouding. Kostte maar 30min. terwijl ik wachtte.

Transparant, snel en goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle afspraak, vriendelijke en kundige behandeling, uitstekende service.

voorkomende behandeling en meedenkend omtrent maken van keuze's

Hagestein Makelaardij

Top service te Rotterdam. Snelle afspraak en reparatie welke aan alle verwachtingen voldoet.
Daarnaast is de klantvriendelijkheid uitstekend.

Spelde

Spijkenisse perfect beholden uitstekende service een aanrader

Goed geholpen. Deskundig, snel en correct

snelheid en nette prijs

DJ JEAN

Vestiging Amsterdam Ceintuurbaan ! Mega als in MEGA goed!! Stond op het punt myn in principe nog prrrrrima functionerende SONY XPERIA X COMPACT weg te gooien vanwege een na 2,5 jaar sterk... Vestiging Amsterdam Ceintuurbaan ! Mega als in MEGA goed!! Stond op het punt myn in principe nog prrrrrima functionerende SONY XPERIA X COMPACT weg te gooien vanwege een na 2,5 jaar sterk verslechterde batterij, maar kwam toevállig al Google-nd op hun site terecht, en wat bleek?? Zij zijn dus in staat binnen 20 minuten de batterij van bijna élk merk te vervangen !! Had geen flauw benul dat dat dus gewoon mogelijk was! Voor 5 tientjes mijn geliefde COMPACT dus weer als nieuw, HULDE !!

Super snel! Afspraak gemaakt voor volgende dag, binnen half uurtje gefixeerd!

Geen goede ervaring, veel beloftes weinig acties

product niet leverbaar en meerdere toezeggingen over bevestiging middels email ook niet ontvangen