Ilonka Hagendoorn-Behr

Goede ervaring

goede telefonische bereikbaarheid, snelle en goede reparatie.

Diederick Blom

In eerste instantie een bijzonder onaangenaam gesprek met het centrale nummer van de phone dokter. Daarna uitstekend geholpen door de vestiging in Rotterdam.

Vakkundig. Goed georganiseerd. Snel.

Ad van Geloven

Vriendelijk en efficiënt.

Ik dacht dat het de batterij was, maar het bleek de oplaad ingang. Na overleg is dit gerepareerd tot volle tevredenheid.

Peter

Earspeaker van mijn HTC kraakte enorm.
Earspeaker van mijn HTC kraakte enorm.
Bij de phonedokter op de Kop van Zuid (Rotterdam) een nieuwe speaker laten plaatsen.Daarna opnieuw storing. Een vriendelijke medewerker ontdekte de oorzaak in de connectie van de earspeaker met het moederboard. Keurig gerepareerd. Men wilde de reparatie opnieuw in rekening brengen, maar ik heb gewezen op 'garantie op de reparatie'. Geen probleem! Netjes geholpen volgens afspraak.

vriendelijk geholpen en goede telefonische communicatie over afspraak.
Jammer dat HTC voor onze regio nu alleen in Spijkenisse wordt gerepareerd.

Hans Janssen

Recentelijk mijn iPhone 8 ter reparatie afgegeven lokatie Regulusstraat ( den haag) .
Het een en ander bleek ivm een onvoorzien issue ( een microscopisch beschadigde connector van het moederbord op het frame) behoorlijk tegen te zitten: ik ben vól lof over de volhardendheid van de medewerker, die deze reparatie als een soort uitdaging beschouwde, en er door deze onvoorziene omstandigheid véél meer tijd aan moest besteden: Er werd een normale prijs berekend, en ik heb weer een perfect werkende iPhone 8 : Chapeau !!

Volhardenheid, , transparantie en deskundigheid..., de tijd nemen om achter de issue te komen!

van wijnen

Vriendelijk personeel snelle en goede service

Prima service

Abdel el Bali

IPad Pro 10.5 scherm laten vervangen. Vriendelijke medewerkers op Rotterdam Zuid locatie. Helaas is het vervangen scherm niet van dezelfde kwaliteit als Apple op het gebied van brightness, de max... IPad Pro 10.5 scherm laten vervangen. Vriendelijke medewerkers op Rotterdam Zuid locatie. Helaas is het vervangen scherm niet van dezelfde kwaliteit als Apple op het gebied van brightness, de max brightness vergeleken met mijn orginele iPad Pro 10.5 is echt behoorlijk merkbaar, ondanks alle tweaks in de settings. De kinderen kunnen nu niet meer in de tuin op de tablet video's kijken, wanneer de zon net iets feller schijnt en zoeken dan gauw de andere iPad Pro 10.5 op met af fabriek scherm die met een hogere helderheid wel alles perfect laat zien. Voor de rest doet het scherm het oké.

Snelle reparatie

P H de Vries

Perfect geregeld,scherm bleef zwart,phone vastgelopen,allern onderzoek kosten betaald,geen factuur voor reparatie.

Goede en snelle service

Wendy

Helaas ook nadat mijn telefoon 2x is gemaakt, doet hij het nog steeds slecht.

Vriendelijk

Peter van Steensel

Professionele aanpak, ook in Coronatijs

Snel en tegen een redelijke prijs