Anneke Berger

Ik had eerder een review geschreven deze trek in volledig in. Ik ben telefonisch benaderd om mijn klacht op te lossen en moet bekennen dat is keurig gedaan. Fijn dat er aandacht is wanneer je niet... Ik had eerder een review geschreven deze trek in volledig in. Ik ben telefonisch benaderd om mijn klacht op te lossen en moet bekennen dat is keurig gedaan. Fijn dat er aandacht is wanneer je niet tevreden bent. Ik ben vandaag weer helemaal gelukkig met een goed werkende i phone echt super opgelost!!

Lex de Jong

Prima geholpen, binnen het half uur gerepareerd, zoals afgesproken.

Keurige uitleg

Hele fijne ervaring, vriendelijk personeel, snel geholpen en binnen een half uurtje klaar. Ik raad dit bedrijf zeker aan! 👍

Vriendelijk personeel, snel geholpen. Schappelijke prijzen.

Bianca

Is je telefoon kapot? Twijfel niet maar breng hem naar de PhoneDokter. Met een half uurtje heb je hem terug, je kunt online een afspraak maken. Nette prijzen!

- klantvriendelijk
- juiste prijs/kwaliteitverhouding
- klaar terwijl je wacht

Roy Vink

Mobiel was snel gemaakt en ook nog goed

Snelle service
Goede kwaliteit

Lambert Gouder de Beauregard

Vriendelijke benadering , maar vooral snelle afhandeling c.q. reparatie van mijn LG Nexus X5.

Goed en snel geholpen, mijn vragen zijn goed beantwoord.

Albert Verwij

Goed. lijken me kundige mensen.

slagvaardige inname.

minder was dat de afspraak op de dag van inname werd verzet naar een andere locatie.
dat ging per sms, ik zou adviseren in dat geval even te bellen. nu miste ik de sms en stond op de verkeerde locatie.

P. Snoeck

Kwam voor een kapot scherm van een Iphone 7, binnen een half uur gemaakt! Super service!

Elly

Voor verschillende apparaten al bij PhoneDokter geweest. Altijd snel en goed geholpen! De laatste keer zonder afspraak gegaan en met een half uur was het klaar. Aanrader dus!

Snelle service !