Carla

Batterij van mijn iPhone moest vervangen worden. Kwam binnen en werd direct geholpen. Binnen een half uur stond ik weer buiten. Vriendelijke medewerker.

Snel geholpen.

Leeuwenburg

Zeer goede ervaring

Snel geholpen probleem
Opgelost.

Jolanda

Het was mogelijk om een afspraak voor dezelfde dag te maken. Vriendelijk en deskundig personeel. Telefoon was binnen een half uur gerepareerd.

Snelle service. Vriendelijk en deskundig personeel!

Lossen je problemen altijd voor je op.

Goede service, behulpzaam en klantvriendelijk.

Al een aantal keer gebruik gemaakt van de diensten van Phone Dokter. Erg prettig dat je een afspraak maakt en dan daadwerkelijk ook geholpen wordt. Gratis koffie en WiFi, dus het wachten is dan geen... Al een aantal keer gebruik gemaakt van de diensten van Phone Dokter. Erg prettig dat je een afspraak maakt en dan daadwerkelijk ook geholpen wordt. Gratis koffie en WiFi, dus het wachten is dan geen probleem.

Erg fijn is de garantie op de reparatie. Het is best wat geld, dus dan is enige zekerheid wel prettig.

Fatjeta Salihu

Vriendelijk en snel.

Vriendelijk en snel.

Goede service en heel klantvriendelijk.

N.v.t

Nemad Hofman Talih yurttakalin

Fijne jongens , deskundig, behulpzaam en betrouwbaar

Sybren Bijleveld

Eerste indruk is goed. Ik werd naar een ander filiaal verwezen ivm de aanwezigheid van eventueel benodigde onderdelen. Ik ben vol goede hoop wat betreft de reparatie...... Ook was het filiaal op... Eerste indruk is goed. Ik werd naar een ander filiaal verwezen ivm de aanwezigheid van eventueel benodigde onderdelen. Ik ben vol goede hoop wat betreft de reparatie...... Ook was het filiaal op de Kop van Zuid goed bereikbaar.

Er werd geen belofte gedaan dat mijn telefoon weer 100 procent in orde komt.

Jessica

2 maal staan wachten in de regen, niemand kwam opdagen. Uiteindelijk na 3 weken (!!!) mijn iphone 8 terug, scherm voor en achter “gemaakt” 205 euro. Scherm zat los, kon hem met mijn vingers... 2 maal staan wachten in de regen, niemand kwam opdagen. Uiteindelijk na 3 weken (!!!) mijn iphone 8 terug, scherm voor en achter “gemaakt” 205 euro. Scherm zat los, kon hem met mijn vingers lospakken. Camera snoertje daardoor kapot, gemaakt, moest weer betalen. Niet gedaan. Bij thuiskomst blijkt nog veel meer stuk en dat scherm zit er gewoon scheef op. Bedrijf geeft geen thuis, geen reactie op mail. BELLEN KAN IK NU NIET. Belachelijk dit!!!

Niks!