Anton de Ruiter

Online eenvoudig een afspraak gemaakt, de volgende dag binnen een half uur gerepareerd. Vriendelijk personeel in een goed verzorgde winkel. Ik hoop niet dat het nodig is, maar als mijn telefoon weer... Online eenvoudig een afspraak gemaakt, de volgende dag binnen een half uur gerepareerd. Vriendelijk personeel in een goed verzorgde winkel. Ik hoop niet dat het nodig is, maar als mijn telefoon weer kapot is.. Is dit mijn adres voor reparatie 👍👍👌🏻

Snel, vriendelijk en redelijk geprijsd

Telefoon scherm laten repareren, goed en snel gedaan. Wel prijzig en de koptelefoon ingang hadden ze niet goed gemaakt

Snelheid

Visser

Snelle en goede service.

Vakkundig

Snelle service

Snelle service en ervaren en eerlijk personeel

Mees huibrechtse

Ik heb veel gele vlekken op mijn scherm, iets wat ik eerder nooit had. Verder is mijn home button ook niet helemaal goed gezet.

Snel, niet duur

Arie Benard

Binnen half uur afspraak en snel geregeld. In de tussentijd mooie ruimte om door te werken met goede koffie. Top.

Snel en vakkundig

Poldy Hergarden

Gisteren online een afspraak gemaakt en vandaag binnen een halfuur geholpen.
Prima service en nier duur!
Poldy Hergarden

snel, beschikbaar en niet duur.

Tim

Eerste accu bleek niet te werken. Na contact gekregen te hebben is een vervangend exemplaar toegestuurd deze werkt naar volle tevredenheid.

Meerdere communicatie methoden.

Marcel

Verschillende reparaties laten uitvoeren. Steeds tevreden over de afhandeling

Snel, vakkundig en tegen een aantrekkelijk tarief

Krab

Erg geode service, ik werd snel geholpen en mijn telefoon was met 35 min. gemaakt!

Service, korte wachttijd