Heel fijn dat ik meteen dezelfde dag terecht kon en ik uitleg kreeg over wat ik kon verwachten.

Goede service, vakmensen.

Het was snel klaar, betaal 110 euro voor een lelijk grauw beeldscherm. Had nog naar de kwaliteit gevraagd, dit zou gewoon goed zijn. Dus ik ben totaal niet tevreden. Dit scherm was 50 euro waard... Het was snel klaar, betaal 110 euro voor een lelijk grauw beeldscherm. Had nog naar de kwaliteit gevraagd, dit zou gewoon goed zijn. Dus ik ben totaal niet tevreden. Dit scherm was 50 euro waard geweest.

Goede service en snel klaar, elke keer weer!

Goede service, vakmensen, snel!

Maria

Ik dacht dat ik de foto’s van mijn pasgeboren dochtertje kwijt was toen mijn iPhone in het water viel.. gelukkig niet waar, want phonedokter repareerde mijn telefoon en een aantal dagen later had ik... Ik dacht dat ik de foto’s van mijn pasgeboren dochtertje kwijt was toen mijn iPhone in het water viel.. gelukkig niet waar, want phonedokter repareerde mijn telefoon en een aantal dagen later had ik alles weer terug!

Scherm stuk een week nadat hij gerepareerd is. Niks wordt vergoed. Slechte kwaliteit glas!

Janneke

Super tevreden over dit bedrijf. Snelle service en staan je altijd vriendelijk te woord wanneer je vragen hebt. Helaas wegens fouten van POSTNL was mijn pakket kwijt geraakt, gelukkig na een week... Super tevreden over dit bedrijf. Snelle service en staan je altijd vriendelijk te woord wanneer je vragen hebt. Helaas wegens fouten van POSTNL was mijn pakket kwijt geraakt, gelukkig na een week wel gevonden, maar ook hier heeft Phonedokter mij goed geholpen.

Hele goede communicatie

Harry Hersbach Tools

Aankomst winkel net open en direct correct geholpen. Helaas was de koffiemachine nog uit. Na aanzetten moest hij gereinigd worden. De man zei mij dat het wel 3 kwartier zoudt duren. Gelukkig ben ik... Aankomst winkel net open en direct correct geholpen. Helaas was de koffiemachine nog uit. Na aanzetten moest hij gereinigd worden. De man zei mij dat het wel 3 kwartier zoudt duren. Gelukkig ben ik bekend met Jura en zei dat het maar 10 minuten duurt. Eindelijk een kopje koffie.
Let er wel op heren, zeker iemand met en reparatie van een uur is het fijn als je hem een bakkie koffie kunt aanbieden.or de rest is de reparatie goed uitgevoerd.

Aardige mensen en vakkundig geholpen

Adriaan

Al diverse keren een telefoon of Ipad reparatie uit laten voeren en altijd naar volle tevredenheid!

Snel, je kan wachten tot het product is gemaakt en goede prijs!

Geweldige service en erg snel klaar. Zeer aan te bevelen.

De snelheid en klantvriendelijkheid

C Evers

Phonedokter gaf topservice en
denkt met je mee!!
Ook de prijs was lager voor de 3 reparaties die ik liet doen dan bij de concurrent!!

Professionele ontvangst en afhandeling!