Chapara

Excellent service

Quick, professional and quality service

Paul

Prima snel beoordeeld en opgelost !

Zelfde dag klaar !!

Prima service en binnen 20 minuten klaar

verzorgd, beleefd en lekker koffie

E. Vromans

Het scherm van mijn telefoon was totaal versplinterd. Dezelfde dag kon ik nog een afspraak maken en binnen een half uur was hij weer als nieuw. Heel vakkundig gemaakt. Ben erg tevreden.

Duidelijke website waar je heel gemakkelijk een afspraak kunt maken. Daarna komen ze hun afspraken na en ziet je telefoon er weer als nieuw uit.

Carla

Batterij van mijn iPhone moest vervangen worden. Kwam binnen en werd direct geholpen. Binnen een half uur stond ik weer buiten. Vriendelijke medewerker.

Snel geholpen.

Leeuwenburg

Zeer goede ervaring

Snel geholpen probleem
Opgelost.

Jolanda

Het was mogelijk om een afspraak voor dezelfde dag te maken. Vriendelijk en deskundig personeel. Telefoon was binnen een half uur gerepareerd.

Snelle service. Vriendelijk en deskundig personeel!

Lossen je problemen altijd voor je op.

Goede service, behulpzaam en klantvriendelijk.

Al een aantal keer gebruik gemaakt van de diensten van Phone Dokter. Erg prettig dat je een afspraak maakt en dan daadwerkelijk ook geholpen wordt. Gratis koffie en WiFi, dus het wachten is dan geen... Al een aantal keer gebruik gemaakt van de diensten van Phone Dokter. Erg prettig dat je een afspraak maakt en dan daadwerkelijk ook geholpen wordt. Gratis koffie en WiFi, dus het wachten is dan geen probleem.

Erg fijn is de garantie op de reparatie. Het is best wat geld, dus dan is enige zekerheid wel prettig.

Fatjeta Salihu

Vriendelijk en snel.