Wilco

Goed geholpen, snelle service.

Abigail

Hele goede service, na vervanging van mijn scherm bleek hij nog niet goed te werken. Phonedokter heeft er gratis een nieuw scherm in gezet en het werkt weer helemaal top. Zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk, 1 jaar garantie!

C de Jong

Snel contact via mail of telefoon. Offerte was lager dan de factuur zonder dat ik daarover contact met me is opgenomen. voor mij niet duidelijk waar dat in zit.

Prima. Snel geregeld na afspraak. Wel beetje opdringerige manier van communicatie.

Reparatie ziet er goed uit. Officiële reparateur van IPhone. Belangrijk voor verzekering

Richard Steen

Phonedokter Spijkenisse ,

Vandaag de accu laten vervangen iPhone 6.

Super vriendelijk en vakkundig geholpen zal er zeker terug komen om de telefoon te laten repareren. Phonedokter Spijkenisse ,

Vandaag de accu laten vervangen iPhone 6.

Super dat ik niet 14 werkdagen mijn telefoon heb moeten afstaan bij een dealer voor een accu te vervangen ,nu ben ik binnen 30 min geholpen.

Ben heel blij ermee dat het zo gedaan is en kan nu weer genieten van een telefoon met power top.

Ga zo door Phonedokter Spijkenisse bedankt

Mvg.
Richard

Zijn netjes en zorgvuldig met de telefoon bezig en heel vriendelijk en geven een goed advies.

Ingrid

Snelle goede en vriendelijke service, ik kom hier altijd bij schade etc aan mibueltjes ipads etc👍

Snelle en goede service

M Picokrie

Zeer tevreden. Defect moederbord waar volgens GSMshop en GSM Repair niets meer aan te doen was. Door Samsung geattendeerd op de deskundigheid van PhoneDokter en...zij hebben het gefixt! Tevens... Zeer tevreden. Defect moederbord waar volgens GSMshop en GSM Repair niets meer aan te doen was. Door Samsung geattendeerd op de deskundigheid van PhoneDokter en...zij hebben het gefixt! Tevens snelle service en reactie op vragen. Online communicatie en betalingslink professioneel en goed op orde. Omdat we het toestel nog niet terug hebben, nu nog een 9,5 als oordeel.

Deskundigheid
Snelle reactie
Betalingslink professioneel en goed op orde

Zeer tevreden: snelle reparatie, vriendelijke medewerker. (En goedkoper dan bij een bekend groot bedrijf. )

S. Hoek

Verschrikkelijk

P. Snoeck

Wederom een scherm laten vervangen van de Iphone 7 van mijn dochter. Binnen een half uur klaar.

Vriendelijk, vakkundig en snel.