ASP Holding B.V.

Geweldige service. Online een afspraak gemaakt voor dezelfde dag aan huis. Een paar later was ik weer online. Mijn iPhone reageerde niet meer op aanraking. Heel innovatief dat je tegenwoordig op... Geweldige service. Online een afspraak gemaakt voor dezelfde dag aan huis. Een paar later was ik weer online. Mijn iPhone reageerde niet meer op aanraking. Heel innovatief dat je tegenwoordig op deze manier snel je iPhone kan laten maken. Goed concept.

Online afspraak maken, snelheid, deskundigheid, vriendelijkheid. Ook niet opdringerig iets anders proberen aan te smeren. Zeer betrouwbaar en degelijk. Wat een fantastische service!

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Irsjaad

Scherm laten maken. Niet aan te raden dit bedrijf. Zijn oplichters, scherm is binnen een maand kapot en dan vertellen ze doodleuk dat je een nieuw scherm moet laten plaatsen omdat je batterij de... Scherm laten maken. Niet aan te raden dit bedrijf. Zijn oplichters, scherm is binnen een maand kapot en dan vertellen ze doodleuk dat je een nieuw scherm moet laten plaatsen omdat je batterij de boel kapot heeft gemaakt. Onzin verhalen. Dit is concept is rotzooi moet je niet in trappen. Ga wel naar de speciaalzaak. Fatih met zijn goede oplossingen, daar kan je niks mee.

Niks

Sen

Snelle service

Goed contact met de moteur

Particulier

Heel prettig. Goeie service met goede uitleg en vriendelijke monteur.

Snelheid

Van Dam Intermediate

Goed / vlot geholpen met aanvullend advies

Communicatie / reparatie zelf

John mylemans

Heel prettig en supersnel

Snelheid en aan huis

Maarten

Top service!

Snelle service, korte termijn, netjes geholpen! Goed op de hoogte gehouden!

Marlies

Super service, klantvriendelijk

Goed bereikbaar, snelle afspraak mogelijk

Hassan

Absolutely positive.

Very timely

Vermeulen

Een nieuwe fan erbij

Snel en kundig gehandeld. Aardige man ook aan de deur. Wij zijn fan!