Geachte mevrouw Vanderveken

Tevreden met mijn aankoop

Tevreden

Geachte mevrouw Bijma

Top

Snel geleverd, juiste levering.

Muller

Alles goed verlopen!
Min punt was wel dat de verpakking stuk was en de chocoladebonen los in de doos lagen.
Idee: chocolade bonen ook per 250 gram verkopen ipv 500 en 900 of 100…..

Overzichtelijke site. Snelle levering

Geachte mevrouw Van GRONINGEN

Goed verpakt

Geachte heer Kwabek

Helaas niet zo goed. had via mijn schoonzoon koelkast magneetjes besteld als bedankje voor onze gasten op ons huwelijks feest. Maar helaas was mijn naam verkeerd gespeld. Inplaats van Costja hadden... Helaas niet zo goed. had via mijn schoonzoon koelkast magneetjes besteld als bedankje voor onze gasten op ons huwelijks feest. Maar helaas was mijn naam verkeerd gespeld. Inplaats van Costja hadden ze er Costa van gemaakt. Er er miste een paar magneetjes achterop de poppetjes. Na diverse keren gebeld te hebben werd er uiteindelijk toch opgenomen. Verhaal verteld en hij zou het nakijken en weer terug bellen. Heeft hij tot nu toe nog niet gedaan. Als je een bedrijf heb en het wilt perfectioneren dan moet je niet op deze manier zaken doen. Denk dat het dan gauw afgelopen is.

Denk niet dat ze dat hebben. Misschien wel sterke koffie.

Reactie Petit Merci:

Order is nagekeken en de besteller was een zekere Costa & Ina Kwabab met het verzoek het kaartje van de namen Costa & Ina te voorzien, wat dus ook zo is gedaan.
De artikelen waren al...
De artikelen waren al ruim 2 weken bij de klant in huis, maar we hebben het kaartje dus bedrukt met wat opgegeven is , geen fout gemaakt onzerzijds, en om dit alsnog te kunnen herstellen op de dag van het huwelijk is niet te doen op 200km afsatand.
als men eerder had gereageerd dat men zelf een fout had gemaakt hadden we tijdig nieuwe kaartjes kunnen sturen. Dat men meerdere keren heeft gebeld en niet kon worden geholpen heeft te maken met het feit dat ik niet op de zaak was en het dus niet na kon kijken.
wat betreft de magneetjes, allemaal zelf gelijmd en nagekeken, niets mee aan de hand, alles zat vast.
Dat wij nu een 1 als beoordeling krijgen en een slechte recentie ervaar ik als kwetsend voor iets waar wij zelf totaal niets aan kunnen doen. Ik vind dit buiten proporties en immoreel van deze teleurgestelde klant met leugenachtige trekjes.

Vicky h

Heel tevreden. Snelle verzending. En mooie leuke spulletjes. Echt een aanrader

Snelle verzending

Geachte mevrouw Kroes

Snelle en juiste levering, product voldoet aan verwachting. Presentatie op site strookt met de werkelijkheid.

Omdat de bestelling een brievenbus pakket betrof, had ik recht op restitutie van een deel van de bezorgkosten. Dit stond op de dag dat ik het pakket ontving ook weer op mijn rekening: TOP!

Geachte mevrouw Veldhuis

Geachte mevrouw van der waal

Snelle service

heerlijke chocola

Geachte mevrouw Vonk

Goed en snel geleverd en het ziet er prachtig uit

Nettjes en goed ingepakt