Geachte mevrouw Bakker

Prima.

Variatie

Geachte mevrouw Ama

Laatste moment nog besteld en volgende dag al in huis👍

Goeie communicatie, snelle levering

Geachte mevrouw Willems

Vlotte levering

Goed verpakt

Reactie Petit Merci:

van ons waardering voor de goede recentie.
we hebben met plezier aan uw bestelling gewerkt

Jan

Goede ervaring mee, zou er zeker weer bestellen

Mooi product, komt overeen met de afbeelding. Snelle levering

Reactie Petit Merci:

bedankt voor uw goede beoordeling , we hebben met plezier aan deze taart gewerkt en zo mee te hebben gewerkt aan een geslaagd feest.

heer Hoogland

Reactie Petit Merci:

dank u voor deze goede reactie, dit is een stimulans ons best te blijven doen voor onze klanten en niets aan het toeval over te laten.

Geachte mevrouw Maria

Zeer goed. Snelle levering en voldeed aan mijn verwachtingen

Netjes verpakt, snelle levering, voldeed aan mijn verwachting

Geachte mevrouw Koelemeijer

Slechte service

Super mooie spullen

Reactie Petit Merci:

bewust voor de risico's heeft deze mevrouw spullen besteld die wegens breuk op eigen risico worden verzonden, wat ook in de alg. voorwaarden staat en bij het artikel zelf. Van de 10 artikelen was er... bewust voor de risico's heeft deze mevrouw spullen besteld die wegens breuk op eigen risico worden verzonden, wat ook in de alg. voorwaarden staat en bij het artikel zelf. Van de 10 artikelen was er 1 kapot, vermoedelijk omdat men bij het uit de verpakking halen van dit artikel te hart aan het glazen oortje trekt, de artikelen waren uitermate goed verpakt in bubbelfolie.
dit is al de 2e beoordeling (eerder op webwinkelkeur) en het lijkt een beetje een hetze te worden, ondanks de mooie spullen die we verkopen.

Geachte mevrouw Sluijter

Ik had op zeer korte termijn bedankjes nodig voor een babyshower. Ik dacht dat dit nooit ging lukken maar binnen 2 dagen was alles binnen incl. De tekst in de kaartjes . Super geregeld !!!!!!

Snelle levering . Duidelijke site . Voorraad klopt zodat je kunt zien hoeveel er van dat product nog zijn . Top ervaring .

Reactie Petit Merci:

hartelijk dank voor deze perfecte beoordeling.
hartelijk dank voor deze perfecte beoordeling.
met genoegen hebben we aan deze bestelling gewerkt en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op onze website of in onze winkel in Roermond.

Geachte mevrouw Hack

Voor de 2e keer besteld een overzichtelijke site,en snelle service

Snelle service en communicatie.
En babyshower bedankjes zien er erg mooi uit

Reactie Petit Merci:

blij dat u de bedankje mooi vindt en dat verheugd ons, we zien u graag terug met de geboorte van uw kindje, bedankt voor de leuke reactie.

mevrouw de Ceuninck van Capelle

Heel fijn zou ze zeer aanraden

Netjes gebeld was kort dag en in korte tijd geleverd (2dagen)

Reactie Petit Merci:

goede middag, erg blij zijn we met de leuke reactie,
we hopen dat u een leuk evenement heeft gehad en leuke reacties op het gemaakte bedankje